Miten mies ns. katumapäälle?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpampum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpampum

Vieras
Tiedän että on todella tyhmä aihe!
Mutta laitan silti..

Erosimme elokuussa mieheni kanssa, meillä on kaksi lasta. Hänellä ollut uusi nainen jo suhteemme lopusta asti.
Tähän asti homma on ollut TODELLA riitaisa, väittää että ei koko 6vuoden aikana ole minua rakastanut ja väittää että teki lapset kanssani vain siksi että luuli olevansa onnellinen kanssani. Homma tosin on paisunut niin isoksi että, on vaikea enään edes perua puheita kun on puolin ja toisin annettu tulla!

Mutta kumminkin homma on nyt niin että haluan perheemme kasaan, en ole halunnut koskaan edes erota. En jaksa enään riidellä ja tuskailla enää enempää. Ja uskon että mieskin jo jollain lailla katuu, koska on vihjaillu että ei sielä toisaallakaan hyvin mene, eli ei siis ole ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Puhuu minulle kuinka tahtoo että teen hänelle hyvän olon..

Siispä, kuinka saisin hänet oikeesti tajuamaan että rakastan häntä vielä ja olisin oikeasti valmis antamaan anteeksi tämän uuden naisen ja saamaan perheen kasaan? Miten hän näkisi että täällä meidänkin kanssa voi olla vielä hauskaa ja iloakin löytyy kaiken riitelyn jälkeen? Vai auttaako vain aika..

Jos joku voisi hieman auttaa. Tiedän että täältä löytyy uusia onnellisia alkuja ja mielipiteitä..

No itse selittäisin miehelle tämän minkä selitit tänne ja keskustelisin rauhallisesti miten mmies haluaisi muuttaa suhdetta ja miten itse haluaisit ja laatisin jonkun toimintasuunnitelman etteivät asiat ala taas mennä ei-toivotuille raiteille.

no olen hänen kanssaan pari kertaa tästä puhunut, ja niillä hetkillä olen ollut aika varma että hänkin haluaa. sanoi että se olisi hienoa ja viittasi siihen että olisi valmis yrittämään. mutta sitten iski taas joku lukko ja alkoi meuhkata ja syytellä.

Pitäisikö minun antaa hänen olla ja puhua niitä näitä? Tämä riitely on todellakin rasittanut molempia. En voi häntä pakottaa muuttumaan, itseltään se on lähdettävä.

vongattua miehesi takaisin, olette hetken onnellisia ja taas mies alkaa etsimään onneaan muualta. ei tuollaiset miehet miksikään muutu, vaikka kuinka niin haluaisit...

no olemme sen puhuneet että jos palaamme, palaamme sitten niin että lasten ei tarvitse enään toista eroa kokea koska ovat oireilleet tästä jo aika paljon.
tämä vuosi oli todella rankka molemmille, molemmilla tahoillaa omat stressit ja oltiin aika piipussa molemmat. ensimmäisen kuukauden keräsin ja kasasin itseni ja mietin mitä elämältäni haluan. Tuskinpa mieskään on pystynyt eroa käsittelemään kun on sen toisen naisen kanssa ja kumminkin puhuu minulle tuollaisia, silloin kun pystymme puhumaan. tai mistä minä tiedän..
Jos vaan pitää minua varalla..

Yhteistyössä