Miten mies voikin olla näin sikamainen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Tapasin reilu kuukausi sitten ravintolassa miehen, tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Vaihdettiin illan päätteeksi numeroita ja suudeltiin.
Hän soitti mulle seuraav viikolla ja ehdotti tapaamista. Käytiin kahvilla jne... mentiin myös sänkyyn, ei ensim tapaamisen jälkeen kylläkän.

Soitin hänelle viime viikon alussa ja tavattiin, hän hyvin omituinen. Ja kun erottiin sanoi, että pidetään nyt ainakin vähän taukoa, vaimo sai juuri tietää olevansa raskaana, pitää antaa enemmän huomiota, niin sitten se taas rauhottuu. JUMALAUTA VAIMO!!! En minä mistään vaimosta tiennyt ja raskaana. Kaiken hyvän päälle sain sukup.testitulokset perjantaina, mulla on klamydia. Tuolta mieheltä olen sen siis saanut, en muiden kanssa ole niin ollut :(
Ja hänen vaimollaan varmastikin myös ja vaimo raskaana, itkettää mokoma paska mies.
Tekisi mieli laittaa hänen kotiinsa kirje vaimon nimellä ja kertoa kaikki!

Vaimolle tulisi ehdottomasti kertoa sukupuolitaudista se voi nimittäin tarttua lapseen, aiheuttaa ennenaikaisen syntymän ja johtaa muihin vakaviin ongelmiin. Jos miehellä on se niin todennäköisesti vaimollakin koska hän on raskaana. Ja mies ei varmaan itse kerro koska se paljastaisi pettämisen jota ilmiselvästi on tapahtunut paljon muidenkin kanssa. Sinuna kertoisin jotakin kautta vaimolle tapahtuneesta niin hän voi tehdä omat valintansa tilanteen suhteen, hankkia terveydenhoitoa ja päättää haluaako ylipäätänsä pitää lapsen ja perustaa perheen tuollaisen miehen kanssa.
"vaimo sai juuri tietää olevansa raskaana, pitää antaa enemmän huomiota niin sitten se taas rauhottuu"!
Ilmiselvästi mies aikoo pettää uudestaan ja ihan sama kenen kanssa. Vaimolle kertominen on parasta mitä voit tehdä ja samalla tekisit hänelle hänen elämänsä parhaan palveluksen. Ja mieskin saisi ansionsa mukaan.

Kirjeen kannalla olen myös mutta ihmetyttää se että etkö sä ole suojannu itseäs (vaatinu kondomia käytettäväks) kun olette seksiä harrastanu :o edesvastuutonta toimintaa itseäs kohtaan!!! Kertakaikkiaan!

mitä nopeammin vaimo tietää sitä paremmin hän voi tehdä ratkaisun esimerkiksi raskauden keskeytyksestä. Jos nainen esimerkiksi päättää että hän ei halua lasta koska hänellä ei ole tarpeeksi vakaata avioliittoa ja olisi ehkä parempi etsiä uusia mies jonka kanssa voisi saada tasapainoisemman elämän niin ensimmäinen käynti noissa sukupuolitauti testeissä on jossain viikoilla 8-12. Jos hän haluaa keskeyttää niin sen voi tehdä lääkkeellisesti, mutta jos hän saa tietää siitä vasta noin myöhään niin silloin hän joutuukin jo kaavintaan. Sen lisäksi että on elänyt testausta edeltävän ajan valheessa.

tää on provo. Just tuo paljastaa, ett ei oo muiden kanssa ollut sukupuoliyhteydessä ja silti on ollut tuon miehen kanssa ilman kumia, kun sai tartunnan. Olisoan noin kiltti nainen kumia käyttänyt noin tuoreen tuttavuuden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmi ett tää onkin siis provo vaan:
tää on provo. Just tuo paljastaa, ett ei oo muiden kanssa ollut sukupuoliyhteydessä ja silti on ollut tuon miehen kanssa ilman kumia, kun sai tartunnan. Olisoan noin kiltti nainen kumia käyttänyt noin tuoreen tuttavuuden kanssa.

Voihan sitä olla tyhmä vaikka on kiltti. Jos se mies on vihjassu tykkäävänsä vedellä paljaalla ja tää kiltti yrittäny olla mieliks.