Sebastianin testituloksissa lukee että se on O.J:n isä, ja siitäkö se ja Helena riemastuu, ja tuloksiin vedoten Sebastian lähtee pikimmin vaatimaan O.J:ta Ossilta ja Cindyltä, mutta samassa Cindy ja Ossi tajuavat että se testitulos tarkoittaakin sitä että he ovatkin ihan oikeasti O.J:n biologiset vanhemmat. Tosin he eivät voi olla ihan varmoja, koska eivät tiedä että onnistuiko Ossi vaihtamaan näytteet tai oliko testi tehty sittenkin jo ennen kuin he ehtivät vaihtaa näytteet tai oliko tuo Vuorelan näyte jonkun ihan muun Vuorelan. Mutta vaikuttaa siltä että vauvat onkin menneet sekaisin jo ennen kuin Jenni vaihtoi ne, ja Jenni vaihtoikin ne vain tietämättään takaisin oikeille vanhemmilleen. Sebastian ei tietty usko hetkeääkään sitä kun Ossi ja Cindy väittävät käyneensä labrassa vaihtamassa näytteet, ja niinpä Ossille ja Cindylle tuleekin valtava ongelma siitä miten todistaa Ossin isyys, kun tietty Sebastianin testitulos jo kumoaa sen ja uusia isyystestejä ei tarvita. Tämän kanssa taistellaankiin sitten sarjassa tovi, ja Sebastian saa pitää O.J:ta omanaan koska on tulosten mukaan virallisesti O.J:n isä. Ossi ja Cindy puolestaan joutuvat kokemaan sen miltä tuntuu menettää lapsi. Myös Helena on tietty ihan onnessaan lapsenlapsestaan. Samoin Isabella piristyy ja motivoituu tekemään kaikkensa päästäkseen vankilasta, kun saa tietää että lapsi onkin elossa. Lopulta kuitenkin Ossi ja Cindy saa monien mutkien ja oikeuden kautta poikansa takaisin. Helena pettyy pahasti menettäessään taas lapsenlapsena, mutta saa pian tuon jälkeen kuulla että Pepille ja Sergeille on tulossa vauva, ja alkaa hössöttää asiasta. Isabella sekoaa pahemmin kun menettää lapsensa toisen kerran.
Joo
. Mä en tiedä miksi mä katson nykyään Salkkareita, oon katsonut nyt 1,5 vuotta ja oon jäänyt jotenkin koukkuun, vaikka se onkin aika järjetön ohjelma. Katsoin sitä sarjaa joskus 90-luvun lopulla ja 2000-luvun alussa, mutta sitten oli välissä vuosikausia pitkä kausi jolloin en katsonut sitä ollenkaan, mutta nyt on vaan pakko seurata taas
:/
Joo