Miten näin voi käydä mulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keski-ikäinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keski-ikäinen nainen

Vieras
Oltiin miehen kanssa pitämässä hauskaa ja yhdessä ravintolassa istuin yksin nurkkapöydässä ja mieheni oli juttelemassa baaritiskillä erään miehen kanssa työasioista. Tuli siihen nurkkapöytään sellainen 55v mies jolla oli t-paita mutta päälyspaita kädessä. Kysyi mitäs täällä teet? sanoin että pidän hauskaa ja mieheni on tuolla baaritiskillä. Hän riisui housut ja alkoi laittamaan paitaa ja siitä tuli riita kun mieheni sen näki. Sa tapahtui yhtäkkiä ja sit se mies sanoi syyksi että se oli mieheni syy kun jätti mut ns. vartioimatta. Luulin että tällaista tapahtuu vain teinitytöille yms mutta minä kun olen jo 40v.

[QUOTE="aloittaja";28495548]Ei tietenkään mulle vaan sille miehelle.[/QUOTE]

Jaa, no mä jo ajattelin, että olisikin ollut tosi outoa. Mutta kun kirjoitit aloituksessa, että "siitä tuli riita kun mieheni sen näki", niin jotenkin kierosti ajattelin, että teidän välillenne. :D

Lähtikö se itsensäpaljastaja siitä sit vaan menemään vai viskottiinko se mäkeen sieltä baarista?

Kylhän noi paljastelijat monesti paljastelee kelle vaan. Mun yli 90-vuotias mummonikin joutui sellaisen uhriksi viime vuonna. Mummo ei ollut jäänyt tilanteessa sanattomaksi ja oli käsveskakin viuhunu. :D En oo kyl aiemmin kuullu, et joku baariski tekee tollasta. Eiks ne yleensä väijy jossai puskissa, porttikongeissa tai alikuluissa.

Jaa, no mä jo ajattelin, että olisikin ollut tosi outoa. Mutta kun kirjoitit aloituksessa, että "siitä tuli riita kun mieheni sen näki", niin jotenkin kierosti ajattelin, että teidän välillenne. :D

Lähtikö se itsensäpaljastaja siitä sit vaan menemään vai viskottiinko se mäkeen sieltä baarista?

Ei lähtenyt menemään ja se baarin omistajakaan ei tiennyt mitä tehdä niin me lähdettiin sitten toiseen baariin.

Yhteistyössä