Miten noita murkkujen pesiä nyt yhtenään tuolle rivarin laatta terassille tulee??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miina"

Vieras
Ollaan tässä 4v eikä oo mitään murkku ongelmaa ollut.

nyt on jo pari kertaa käyty tuhoomassa sellattia pikku kekoja ja taas siellä on :(

Miten niitä nyt on ilmestynyt mein rivarin laatotetulle takapihalle

ei kai auta kun lähtee jotain myrkkyä ostamaan.
 
Osta niitä igluja pari. Meillä auttoi viime kesänä eivätkä ole tulleet takaisin. Ne kuljettavat sen myrkyn pesään ja koko pesä kuolee, voi käyttää lapsi/lemmikkiperheissä.
 

Similar threads

Yhteistyössä