Miten nopeaa teidän lapset on oppinu luistelemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis häh

Vieras
Vein tänään eka kertaa meidän 3vuotiasta luistelemaan ja kun olin sitä hetken liu´uttanu pitämällä käsistä kii niin se vaan otti ja lähti itse. Pysyi siis pystyssä ja osas potkuttaa itteään eteenpäin ihan tosta vaan. Olin ihan :O :o kun lapsen isoveljeltä meni pelkästään yks talvi siihen että oppi pysymään pystyssä ja pääsemään eteenpäin. ja tää vaan ottaa ja lähtee luisteleen ku on eka kertaa jäällä. ONko siis meidän esikoinen ollu tavallista nolompi asiassa vai tää toinen tavallista taitavampi. Miten teillä on menny?

Se kyllä varmaan riippuu lapsesta meidän esikoinen kyllä oppi tosi hitaasti luisteleen kun taas näyttää että tämä kakkonen tekee kaiken nopeampaa ja oppii äkempää..

No, meillä esikoinen ei tahdo oppia eikä halua opetellakaan oikeaa luistelutekniikkaa. Pystyssä alkoi pysyä lähes heti ja pääsi kaaduttuaan melkein heti itse pystyyn, mutta ei vaan luistele. Mutta esim. uimaan oppi lähes heti kun alkoi opettelemaan. Yleisesti on liikunnallinen ja ketterä, mutta luistelee sitkeästi omalaatuisella tyylillä :D.

Meilläkin esikoisella kesti pitkään, useita talvia, ennenkuin sai jujusta kiinni. Tosin, ekan kerran luistimilla taisi olla pari vuotiaana. Kakkonen ei suostunut laitamaan luistimia jalkaansa ennenkuin lähes 5-vuotiaana, mutta lähtikin sitten luistelemaan ihan samantien. Kuopus oppi luistelemaan tänä syksynä - ikää vähän vajaa 4v.

Mistä olette löytäneet pieniä luistimia? Minkä kokoisia, merkkisiä ja hintaisia?
Meidän 3v tytön kengän koko on 24-25 eikä ole niin pieniä luistimia vielä löytynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja etsinkö vääristä paikoista?;22762260:
Mistä olette löytäneet pieniä luistimia? Minkä kokoisia, merkkisiä ja hintaisia?
Meidän 3v tytön kengän koko on 24-25 eikä ole niin pieniä luistimia vielä löytynyt.

Harjoitusluistimia löytyy ainakin 27-30 eli saa suurennettua sisäkengällä. Kyllä n oilla jo voi tuossa iässä käydä koettamassa.

[QUOTE="vieras";22762336]Harjoitusluistimia löytyy ainakin 27-30 eli saa suurennettua sisäkengällä. Kyllä n oilla jo voi tuossa iässä käydä koettamassa.[/QUOTE]

Tais olla koot 25-27-29

Alkuperäinen kirjoittaja etsinkö vääristä paikoista?;22762260:

Täällä urheiluliikkeessä oli pienimmät luistimet kokoa 22.

Yhteistyössä