H
hepsis
Vieras
Meilläkin on Hergulesin tuplat ja 3,5 v. mahtuu ihan keposasti vielä istumaan. Ihan normaalikokoinen lapsi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hepsis:Meilläkin on Hergulesin tuplat ja 3,5 v. mahtuu ihan keposasti vielä istumaan. Ihan normaalikokoinen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en halua viedä ulos nukkumaan, koska enhän minä itsekään halua nukkua ulkona, miksi veisin lastanikaan... Meillä esim on isoja lintuja ja kissoja ympärillä ulkona, autojen ja ihmisten yhtäkkisiä ääniä jne. Mutta en nyt halua väitellä siitä asiasta. Vaan halusin vain vinkkejä kuinka nukutatte lapsenne![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en halua viedä ulos nukkumaan, koska enhän minä itsekään halua nukkua ulkona, miksi veisin lastanikaan... Meillä esim on isoja lintuja ja kissoja ympärillä ulkona, autojen ja ihmisten yhtäkkisiä ääniä jne. Mutta en nyt halua väitellä siitä asiasta. Vaan halusin vain vinkkejä kuinka nukutatte lapsenne![]()
No hyvänen aika...eihän tuo ole syy eikä mikään! Miksi ihmeessä et vie lastasi ulos nukkumaan,raittiissa ulkoilmassa kuitenkin lapsi saa ne parhaimmat unet. Eikä nyt ole kysymys aikuisesta. Auotjen ja ihmisten äänet on täysin normaaleita ja parempi onkin että totutat lapsesi niille ettei kovin säikyksi opi. lapsi nukkuu missä metelissä periaatteessa vaan jos on väsynyt!
Kissoja ja lintuja varten hankita edes itkuhälyttimen että kuulet jos vaunuissa kahisee tai hankit kehikon vaunuihin joka estää ylimääräiset vierailijat.
Olen kyllä nyt sitä mieltä että lapsi ulos vaan, ihan vaan lapsen itsensä takia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päiväunille:
parisänkyyn äidin syliin, muutama minuutti imetystä ja tutti suuhun. Nukahtaa syliin parissa minuutissa. Nostan sängylle jatkamaan unia. Itse menen olkkariin tai puuhastelemaan jotain muuta. Tulee sieltä itsekseen pois ku herää.
Iltaunille:
parisänkyyn käydään makaamaan vierekkäin. Lapsi nukkuu seinän puolella, sänky työnnetty nurkkaan kiinni. Pari minsaa imetystä, sitten tutti suuhun. Etsii asentoa ja möyrii hetkensä tutti suussa. Sitten odottaa paikoillaan unta maaten. Laulan noin 5 minuuttia tuutulauluja heti imetyksen jälkeen, sitten ollaan hiljaa ja kuunnellaan taustalla soivaa unimusiikkia. Nukun muka itse vieressä, en reagoi enää mihinkään. Ei yritä koskaan pois sängystä. Nukahtaa noin 40 minsassa. Yöt nukkuu siis vieressä ilman heräilyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja 1v7kk:Meillä 1v7kk nukkuu päiväunet rattaissa. Ei tarvitse sen kummempia rituaaleja, laitan vaan rattaisiin ja ulos ja yleensä jo samantien laittaa silmät kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päiväunille:
parisänkyyn äidin syliin, muutama minuutti imetystä ja tutti suuhun. Nukahtaa syliin parissa minuutissa. Nostan sängylle jatkamaan unia. Itse menen olkkariin tai puuhastelemaan jotain muuta. Tulee sieltä itsekseen pois ku herää.
Iltaunille:
parisänkyyn käydään makaamaan vierekkäin. Lapsi nukkuu seinän puolella, sänky työnnetty nurkkaan kiinni. Pari minsaa imetystä, sitten tutti suuhun. Etsii asentoa ja möyrii hetkensä tutti suussa. Sitten odottaa paikoillaan unta maaten. Laulan noin 5 minuuttia tuutulauluja heti imetyksen jälkeen, sitten ollaan hiljaa ja kuunnellaan taustalla soivaa unimusiikkia. Nukun muka itse vieressä, en reagoi enää mihinkään. Ei yritä koskaan pois sängystä. Nukahtaa noin 40 minsassa. Yöt nukkuu siis vieressä ilman heräilyjä.
siis imetätkö 1,5vuotiasta vielä? vai onko lapsesi nuorempi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päiväunille:
Iltaunille:
siis imetätkö 1,5vuotiasta vielä? vai onko lapsesi nuorempi?
Kyllä imetän! Suositus on 2 vuotiaaks.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Niinku millaisessa paikassa ei voi nukuttaa ulkona?
Jonkun saastetehtaan kupeessa?
Esimerkiksi kerrostalo kaupungissa ilman parveketta.
No siinäpä oiva syy lähteä itsekin pienelle happihyppelylle.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pari vuotias nukahtaa päivällä ja illalla mehupullon ja tutin kanssa sänkyynsä.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:pari vuotias nukahtaa päivällä ja illalla mehupullon ja tutin kanssa sänkyynsä.
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:höpöhöpö. Maailman terveysjärjestön WHO:n imetyssuositus Suomessa on 4-6 kk täysimetystä (ei muuta ravintoa kuin äidinmaitoa) ja imetystä muun ruoan ohella vuoden ikään saakka.