Miten ois, kannattaisko yrittää? TE jotka harrastuksesta tehneet itselle työn

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun harrastuksestani, jonka aloitin n. 10v on tullut nykyinen työni, tosin harrastukseni oli/on musiikki :)
sori, pakko oli kommentoida, vaikka mun tilanne on nyt vähän eri asia..

Narikka: No sieki kerroit paikkakunnan, niin mieki voin =D Tornio... länsilappi tosiaan oikeampi ois ollu =)
pääpaino lakeissa, siinä ohella kaikkea muuta pientä. Yleensä lapsille. Joskus jotain iltapukua tehny kavereille jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Narikka: No sieki kerroit paikkakunnan, niin mieki voin =D Tornio... länsilappi tosiaan oikeampi ois ollu =)
pääpaino lakeissa, siinä ohella kaikkea muuta pientä. Yleensä lapsille. Joskus jotain iltapukua tehny kavereille jne.

tiä vaikka saatais jonku sortin yhteistyötä aikaseksi :) mulle on tulossa edustajia käymään harju oy:ltä otakko sie mistä kankaita?

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tiä vaikka saatais jonku sortin yhteistyötä aikaseksi :) mulle on tulossa edustajia käymään harju oy:ltä otakko sie mistä kankaita?

Ihan vain kangaskaupoista oon ostanu, kun ei sitä y-tunnusta ole.
Joo, eihän sitä koskaan tiedä mitä eteen tulee =) Täytyy kyllä alkaa itsekin ottaa selvää siitä osuuskunta jutusta.. Tiä mitä tästä vielä syntyy =D

harju oy:n edusta tulee kevään aikana käymään, kannattaa soittaa sinne. sielä oli kyllä 10m minimi toimitus mutta tiä vaikka löytyis sopivia kankaita myös sullekki? mitä materiaaleja käytät?

harju oy:n edusta tulee kevään aikana käymään, kannattaa soittaa sinne. sielä oli kyllä 10m minimi toimitus mutta tiä vaikka löytyis sopivia kankaita myös sullekki? mitä materiaaleja käytät?

Lähinnä karvakankaita ja fleeceä. Onko tuo 10m per kangas vai yhteensä useampaa kangasta?

yhtä kangasta :( mie en taho tehä vaatteita samasta kankaasta kauheasti. pari paitaa samasta kankaasta. erillasempia, värien yhistelyä myös poikien vaatteissa.

Joo on aika paljon, yhdeksi kankaaksi. Mie olen samanlainen. Ei montaa samanlaista viitsisi vääntää putkeen =S Mutta kiva niitä on ommella kaikesta huolimatta!
Miten myyt niitä? Pidätkö ns. kotikutsuja vai esim myyjäisissä?

kotisivut on "työn alla" tällä hetkellä ei ole oikein mainontaa viellä. loppu viikosta on lehessä mainos. teen myös korjauksia siinä sivussa, niitäki on hyvä tehä pikku lisänä. vaihtelua, sopis varmaan sullekki siihen?

ruottin tukkuja olen kans kokkeillu kysellä, sieltä saa jopa 50cm palasen jos haluaa. ja ne materiaali vaihtoehot! veluria löytyy vaikka millä kuvalla,raijalla.. ihana.

Joo, tein. Sillä seurauksella, että meni hyvä harrastus pilalle. Sen jälkeen ei oikein mulla ollut paluuta enää vain harrastamaan asiaa, vaikka olis halunnutkin (pari vuotta tein sitä työkseni, sit siirryin muihin hommiin).

Minä oli 23 v, kun tein harrastuksesta työn. Otin silloin ison riskin ja paljon lainaa. Ensimmäiset viisi vuotta oli todella tiukkaa, mutta nyt yritys on toiminyt jo 12 vuotta ja pyörii oikein kivasti. Töitä on saannut tehdä tunteja laskematta ja stressin sieto kyky on kasvanut, mutta edelleen työssäni on osaalueta joita pidän harrastuksena enemmän kuin työnä. Nykyään yritykseni työllistää ja itse olen lasten kanssa päivät kotona. Kun aloitin lapsia ei vielä ollut. Ensimmäinen syntyi vasta, kun yritys oli oli pyörinyt jo 9 vuotta. Minulle työni/yritys on elämäntapa.

on haaparannan puolella kangaskauppoja? tornion eurokangas on tuttu :)

Ei ole Haaparannalla kangaskauppoja. Torniosta ja Oulusta olen kankaita käyny ostamassa. Ja eurokangas on mun ykkös pulju, senki vuoksi että asutaan tässä muutaman kilsan päässä siitä. Ei aina viitsi lähteä kaupunkiin sompaileen.

Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä:
Minä oli 23 v, kun tein harrastuksesta työn. Otin silloin ison riskin ja paljon lainaa. Ensimmäiset viisi vuotta oli todella tiukkaa, mutta nyt yritys on toiminyt jo 12 vuotta ja pyörii oikein kivasti. Töitä on saannut tehdä tunteja laskematta ja stressin sieto kyky on kasvanut, mutta edelleen työssäni on osaalueta joita pidän harrastuksena enemmän kuin työnä. Nykyään yritykseni työllistää ja itse olen lasten kanssa päivät kotona. Kun aloitin lapsia ei vielä ollut. Ensimmäinen syntyi vasta, kun yritys oli oli pyörinyt jo 9 vuotta. Minulle työni/yritys on elämäntapa.

Ihana kuulla tällaistakin =) Tuohan se olisi ihanne tilanne, että tästä saisi oikean ammatin.

Yhteistyössä