V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Narikka: No sieki kerroit paikkakunnan, niin mieki voin =D Tornio... länsilappi tosiaan oikeampi ois ollu =)
pääpaino lakeissa, siinä ohella kaikkea muuta pientä. Yleensä lapsille. Joskus jotain iltapukua tehny kavereille jne.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Narikka: No sieki kerroit paikkakunnan, niin mieki voin =D Tornio... länsilappi tosiaan oikeampi ois ollu =)
pääpaino lakeissa, siinä ohella kaikkea muuta pientä. Yleensä lapsille. Joskus jotain iltapukua tehny kavereille jne.
tiä vaikka saatais jonku sortin yhteistyötä aikaseksimulle on tulossa edustajia käymään harju oy:ltä otakko sie mistä kankaita?
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:harju oy:n edusta tulee kevään aikana käymään, kannattaa soittaa sinne. sielä oli kyllä 10m minimi toimitus mutta tiä vaikka löytyis sopivia kankaita myös sullekki? mitä materiaaleja käytät?
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:yhtä kangastamie en taho tehä vaatteita samasta kankaasta kauheasti. pari paitaa samasta kankaasta. erillasempia, värien yhistelyä myös poikien vaatteissa.
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:on haaparannan puolella kangaskauppoja? tornion eurokangas on tuttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä:Minä oli 23 v, kun tein harrastuksesta työn. Otin silloin ison riskin ja paljon lainaa. Ensimmäiset viisi vuotta oli todella tiukkaa, mutta nyt yritys on toiminyt jo 12 vuotta ja pyörii oikein kivasti. Töitä on saannut tehdä tunteja laskematta ja stressin sieto kyky on kasvanut, mutta edelleen työssäni on osaalueta joita pidän harrastuksena enemmän kuin työnä. Nykyään yritykseni työllistää ja itse olen lasten kanssa päivät kotona. Kun aloitin lapsia ei vielä ollut. Ensimmäinen syntyi vasta, kun yritys oli oli pyörinyt jo 9 vuotta. Minulle työni/yritys on elämäntapa.