Miten olette kertoneet raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mini83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mini83

Jäsen
09.10.2007
545
0
16
Eli miten olette kertoneet miehellenne että olette raskaana?
Meillä ei vielä ole varmaa tietoa raskaudesta eikä ole edes ollut suunnitelmissa vielä. En tiedä miten mieheni edes suhtautuisi vauvauutisiin jos niitä nyt tulisi, meidän kun oli tarkoitus odottaa vielä vuoden verran ainakin. Nyt vaan vaikuttaa siltä että vauva olisi kuitenkin tulossa. Välillä mieheni vaikuttaa siltä että voisi olla uutisista ilionen ja välillä taas ei. En halua kertoa ennenkuin olen täysin varma asiasta.

Olisi kiva saada kuulla kokemuksia miten vauvauutisiin ollaan suhtauduttu, myös sukulaisten keskuudessa.

Mies oli kotona kun tein plussatestin esikoisesta. Meni ihan puihin nähdessään sen positiivisen testin, tanssittiin sitten yhdessä intiaanitanssia tossa keittiön lattialla :D Raskautta oli yritetty muutama kuukausi, 4. kierrolla tärppäsi :)

Eiköhän se teidänkin isäntä sopeudu ajatukseen ja suhtaudu lopulta positiivisesti. Millonkas meinaat testailla? Paljonko menkat myöhässä?

Nyt on menossa eka luomukierto renkaan jälkeen (6v ehkäisyä takana), jos on samanlainen kierto kuin ehkäisyn kanssa niin menkkojen pitäisi alkaa ensi maanantaina. Odottelen siihen asti ennenkuin teen testin. Oireilua on ollut mutta voi johtua ehkäisyn lopettamisestakin!? En tiedä...

Meillä kävi näin!!!

Mie tein testin jätin sen vessaan ja jätin sinne koska niin monta negaa nähny niin halunnu sitä sit nähdä heti....

No sitten meidän isännällä "iski" kauhee vessahätä ja sitten en muista mitä olinkaan tekemässä niin tämä tulee ja oikein hymyssä suin sanoo et musta tulee mamiskuukkeli <3 Se oli ihana hetki kyllä meidän elämässä :)

meillä on molemmat olleet toivottuja :heart: esikoisesta soitin miehelle töihin ääni täristen, toisesta tein testin aamulla ennenkuin kukaan muu oli noussut ja sitten hiivin kertomaan uutisen petiin :heart:

Meillä esikoisesta isäntä hermoili enemmän kuin minä, ja kun kerroin, että menkat on muutaman päivän myöhässä, niin isäntä kehotti samantien lähteä hakemaan testiä. Niin sitten testattiin ja 2 viivaahan siihen tuli, oli mukava syntymäpäivälahja isännälle...

meillä mä tein testin aamulla ja katoin tuloksen jonka sitten näytin isännykselle...joka tuumas,et "mä meen leikkaamaan nurmikon"ja kello oli 7 aamulla :laugh: oli vissiin pienoinen shokki!mutta toki oli toivottu :heart:

Yhteistyössä