N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos kauheestti! Nyt meni yöunet täällä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos kauheestti! Nyt meni yöunet täällä!!!
miksi ihmeessä? voihan sitä suojata ittensä ja kotinsa. hmpt.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos kauheestti! Nyt meni yöunet täällä!!!
miksi ihmeessä? voihan sitä suojata ittensä ja kotinsa. hmpt.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:itse suojailen mummolta oppimillani keinoilla (salaisia) ja reikin symboleilla. kursseja aiheesta varmasti tarjolla maallikoille. minusta nämä niin normaaleja juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:itse suojailen mummolta oppimillani keinoilla (salaisia) ja reikin symboleilla. kursseja aiheesta varmasti tarjolla maallikoille. minusta nämä niin normaaleja juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja heip:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:itse suojailen mummolta oppimillani keinoilla (salaisia) ja reikin symboleilla. kursseja aiheesta varmasti tarjolla maallikoille. minusta nämä niin normaaleja juttuja.
voiko ne tehdä pahaa ihmiselle? mitä teen jos joku vihainen henki tulee ja pelottelee?
Alkuperäinen kirjoittaja å:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:itse suojailen mummolta oppimillani keinoilla (salaisia) ja reikin symboleilla. kursseja aiheesta varmasti tarjolla maallikoille. minusta nämä niin normaaleja juttuja.
"Salaisia". Ei sun noin kuulu sanoo.
Vaikka ristit ovilla ja ikkunoille, olen kuullut.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:siis kuuleeko ne jotenkin siis ihan että samalla tavalla kun ihminen puhuis vain ajatuksessa kuulee?