miten olisi "paranormaalia 2010"-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
laitetaan nyt omakin, ei tosin kovin tuore, kokemus.. pyörin sängyssä unta odotellen, kun huomasin että joku seisoo seinän vieressä. hahmon kasvoja ei näkynyt, jonkinlainen huppu sillä oli päässä ja ikäänkuin kaapu yllään. saamari kun sukelsin peiton alle ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa, olin varma että pumppu pettää järkytyksestä.. :( !

Nukkuessa monesti joku vetää peittoa mun päältä ja joudun taisteleen peitosta. Nukun siis yksin. Ja pari kertaa yöllä näkyny hahmo seisomassa sängyn päädyssä.

mulla on ollu kaikenlaista kokemusta niin pienestä kuin muistan. luulin lapsena, että kaikki näkee kaikkea. väärin luulin. joka päivä porukkaa lappaa, joskus väsyn ja putsaan talon ja saan olla rauhassa vähän aikaa. harvoin mitään ilkeitä ovat, eksyksissä vain raukat.

itse suojailen mummolta oppimillani keinoilla (salaisia) ja reikin symboleilla. kursseja aiheesta varmasti tarjolla maallikoille. minusta nämä niin normaaleja juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
itse suojailen mummolta oppimillani keinoilla (salaisia) ja reikin symboleilla. kursseja aiheesta varmasti tarjolla maallikoille. minusta nämä niin normaaleja juttuja.

voiko ne tehdä pahaa ihmiselle? mitä teen jos joku vihainen henki tulee ja pelottelee?

"Salaisia". Ei sun noin kuulu sanoo. :D
Vaikka ristit ovilla ja ikkunoille, olen kuullut.

Alkuperäinen kirjoittaja heip:

voiko ne tehdä pahaa ihmiselle? mitä teen jos joku vihainen henki tulee ja pelottelee?

laita käsi eteesi vaikka ja sano stop napakasti. sitten kysyt, mitä asiaa. jos ei ole asiaa, pyydä poistumaan. jos ei poistu, visioi hänelle valoa, jota kohti hän voi mennä. yleensä niillä on asiaa, jos ovat kovin ärtyisiä. heh, me rakennettiin pari vuotta sitten terassi ja talon entinen asukas (mieheni pappa) kävi sillä ja tupisi kovasti jotain, en saanut sanoista selvää, mutta ilmeisesti ihmetteli terassia kovasti. meillä on olkkarissa joskus seuroja yöllä, olen ne nyt kieltänyt niiltä ja hyvin tottelevat. sanoin, että on liian pieniä lapsia talossa tommosiin. ei niitä tartte pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja å:

"Salaisia". Ei sun noin kuulu sanoo. :D
Vaikka ristit ovilla ja ikkunoille, olen kuullut.

no, jotkut asiat ovat vain meidän sukuun sopivia, siksi salaisia. toisilla suvuilla on omat juttunsa. isä meidän rukous on kaikkein helpoin tapa, jos ei ole ateisti.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
siis kuuleeko ne jotenkin siis ihan että samalla tavalla kun ihminen puhuis vain ajatuksessa kuulee?

kuulen samalla lailla kuin meidän tällä tasolla elävienkin. ihmiset ovat herkkyydeltään erilaisia ja se, etteivät kaikki näe ja kuule kaikkea, on heidän oman tasonsa mukaista. ei nämä nyt mitään kovin ihmeellisä juttuja ole, kun on suvussa kaikki nähny aina ja lapsesta asti porukkaa rampannut. enkä pelottele näillä jutuilla ketään, koska pelkäämistä ei ole.

Yhteistyössä