N
Nenne
Vieras
Jos jokainen rekisteröisi itselleen oman nimimerkin. Jota ei ikinä annettaisi kenellekkään muulle. Sillä tuota törkyä tulee tänne toisten nimimerkeillä niin paljon. Esim. Iinan nimimerkillä on tullut toosi paljon törkyä. Se olisi kaikkien kannalta järkevää, sillä jollekkin voi tuosta tulla paha mieli. Itse olen jo 33vuotias ja on kyllästyttävää lukea noita toisten nimimerkeilla kirjoitettuja viestejä. Eräässä viestissä luki esim. Olen homo. Miksi sellaista kirjoitetaan? Sillä se on minusta tyhmää kun jonkun nimimerkillä kirjoitetaan jotain tyhmää. Olen jo saanut parilta ystävältäni kannatusta. Jos kannatusta tulee tarpeeksi voidaan tehdä adressi. Toivon asiallisia ja aiheeseen liittyviä viestejä. Minusta asia on erittäin tärkeä. Sillä nuorempi ihminen voi loukkaantua. Ja vanhempi ihminen jopa suuttua kovastikkin. Ja eikö olisi mukavaa kun palstalla olisi aina vain ne omalla nimimerkillä kirjoitetut viestit jotka on itse kirjoittanut. Lopuksi vielä toivotan kaikille elleille oikein hyvää talven jatkoa.