Miten olla roikkumatta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Olen hankalassa tilanteessa.... mistä saan voimia olla roikkumatta miehessä, joka ilmeisesti pitää minua itsestäänselvyytenä?

Takana pitkä suhde, yhteinen lapsi.... rakastan miestäni, mutta minulla on tunne, että kuvittelee voivansa tehdä mitä vain ja kohdella minua miten vain.... Erota en halua, vaan haluaisin, että mies todella tajuaisi mitä hänellä on ( minä ja yhteinen lapsi, yhteinen elämä ) ja osaisi sitä arvostaa.... eikä pitäisi rakkauttani itsestäänselvyytenä....

Mitään ihmekonstia tuohon ei taida olla olemassa. Joudut varmaan ainakin jollakin tavalla käsittelemään päässäsi sen eron mahdollisuuden, koska muuten tuosta ei pääse eteenpäin (vaikka pysyisittekin lopulta yhdessä.) Ts. jos ero on sinulle niin kestämätön ajatus, olet valmis kaikkiin myönnytyksiin ja mikään ei muutu.

Ööh. Rakastat miestä, mutta et halua roikkua hänessä, koska hän pitää sinua ja rakkautta itsestäänselvyytenä.. Mikä tässä on siis ongelma?

Riko jää vaikka järjestämällä jotain arjesta poikkeavaa ihan kahden kesken ja kerrot, että rakastat häntä. Eiköhän sieltä joku vastaus tule, jos kaipaat rakkauden tunnustuksia.

Mä neuvoisin varaamaan ajan hyvälle pari psykoterapeutille, jos rahaa ei ole kirkolta löytyy ilmaisia,eikä ne tyrkytä uskontoa. eikä myöskään hymähtele hiljaa. ite kun en saanut kriisitilanteessa vastauksia mieheltä lähdin hakemaan niitä kirkon pariterapiasta. ja täytyy sanoa että on hyvin rauhoittavaa kun joku voi antaa järkevät vastaukset sille miksi se toinen toimii sinun mielestä järjettömästi. tottakai kun psykoterapeutista on kyse niin sitä joutuu menemään syvälle omaamki kehityshistoriaan, ja yllättäen oppii itsestäänkin uutta.

se voi olla kivuliasta, mutta kannattaa pidemmän päälle.

Yhteistyössä