Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Jos matka ei ole pitkä, kysyisin, voivatko lapset tulla moikkaamaan uutta vauvaa pariksi tunniksi. Pienet tuliaiset vauvalle mukaan esim lelu.
niin tai edes 1 päivä tai jotain, kunhan näkevät isää ja uutta tulokasta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Jos matka ei ole pitkä, kysyisin, voivatko lapset tulla moikkaamaan uutta vauvaa pariksi tunniksi. Pienet tuliaiset vauvalle mukaan esim lelu.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Mutta
mä vain pelkään, että pojat unohdetaan. Mä tiedän että olen tyhmä kun sellaisia ajattelen, kaiketi voin pistää sen hormonien piikkiin tällä kertaa. Olen tyhmä kun huolehdin mutta silti pieni pistos sydämmessä. Nuorin meidän lapsista 4v on pitkin viikkoa puhunu isänsä luokse menosta,
aina ollaan pystytty sopii jos viikonloppuja vaihdellaan, kompromissejä pystytään tekee.
Että katotaan miten käy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi herranjestas!Jos ne nyt ei yhtenä viikonloppuna sinne pääse niin eihän se tarkoita että ne unohdettas ja isä ei niitä rakastas!Kyl ton ikäinen ymmärtää kun selittää.
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Mutta
mä vain pelkään, että pojat unohdetaan. Mä tiedän että olen tyhmä kun sellaisia ajattelen, kaiketi voin pistää sen hormonien piikkiin tällä kertaa. Olen tyhmä kun huolehdin mutta silti pieni pistos sydämmessä. Nuorin meidän lapsista 4v on pitkin viikkoa puhunu isänsä luokse menosta,
aina ollaan pystytty sopii jos viikonloppuja vaihdellaan, kompromissejä pystytään tekee.
Että katotaan miten käy
semmosta se on olla äiti. Pentujansa puolustaa leijonan tavoin, silloinkin kun ei olis niin tarvettakaan :hug:
Auttaisiko, jos muistuttaisit, että exanoppi ei ole exmummi.Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Samalla tavallahan teen kun tappelen oman äitini kanssa, hän on sitä mieltä että exäni ei saa antaa omalle äidilleen eli lasten toiselle mummolle hoitoon näitä kahta poikaa koska meillä aikuisilla on liian paljon erimielisyyksiä ja äitini ja exanoppini inhoavat toisiaan. Äiti on myös uhannu katkaista välinsä minuun jos lapset annan exanopille hoitoon.
Tästä tappelen oman äitinikin kanssa, ja monesti sanonut, lapseni on siihen täysin syyttömiä mitä aikuisten välillä on tapahtunut. Ja minähän annan lapseni exanopilleni jos hän haluaa heidät, se on kuitenkin poikieni etu
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Auttaisiko, jos muistuttaisit, että exanoppi ei ole exmummi.Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Samalla tavallahan teen kun tappelen oman äitini kanssa, hän on sitä mieltä että exäni ei saa antaa omalle äidilleen eli lasten toiselle mummolle hoitoon näitä kahta poikaa koska meillä aikuisilla on liian paljon erimielisyyksiä ja äitini ja exanoppini inhoavat toisiaan. Äiti on myös uhannu katkaista välinsä minuun jos lapset annan exanopille hoitoon.
Tästä tappelen oman äitinikin kanssa, ja monesti sanonut, lapseni on siihen täysin syyttömiä mitä aikuisten välillä on tapahtunut. Ja minähän annan lapseni exanopilleni jos hän haluaa heidät, se on kuitenkin poikieni etu
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:ei tuossa se yks päivä sitten suunnitteli että seuraavan kerran kun 4v menee hänelle yöksi, äänittää kasetin missä hokee sitten että mummi on #¤##"
samaten haukku mun lapseni petturiksi kun sai tietää että oli toisella mummilla yötä ollut
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Jos matka ei ole pitkä, kysyisin, voivatko lapset tulla moikkaamaan uutta vauvaa pariksi tunniksi. Pienet tuliaiset vauvalle mukaan esim lelu.
Tää oli mun mielestä aika hyvä idea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Samalla tavallahan teen kun tappelen oman äitini kanssa, hän on sitä mieltä että exäni ei saa antaa omalle äidilleen eli lasten toiselle mummolle hoitoon näitä kahta poikaa koska meillä aikuisilla on liian paljon erimielisyyksiä ja äitini ja exanoppini inhoavat toisiaan. Äiti on myös uhannu katkaista välinsä minuun jos lapset annan exanopille hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Jos matka ei ole pitkä, kysyisin, voivatko lapset tulla moikkaamaan uutta vauvaa pariksi tunniksi. Pienet tuliaiset vauvalle mukaan esim lelu.
Tää oli mun mielestä aika hyvä idea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:samaten haukku mun lapseni petturiksi kun sai tietää että oli toisella mummilla yötä ollut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä minä haluaisin ainakin laitokselta tultuani vain levätä ja itse en ainakaan heti haluaisi kauheaa ylimäärästä vipinää ja huutoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä minä haluaisin ainakin laitokselta tultuani vain levätä ja itse en ainakaan heti haluaisi kauheaa ylimäärästä vipinää ja huutoa.
Mutta kun kyse ei ole aina pelkästään siitä mitä aikuiset haluavat :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi herranjestas!Jos ne nyt ei yhtenä viikonloppuna sinne pääse niin eihän se tarkoita että ne unohdettas ja isä ei niitä rakastas!Kyl ton ikäinen ymmärtää kun selittää.
ei kyse ole yhdestä viikonlopusta
vaan jatkosta myös
mä oon miettiny tätä siitä lähtien kun sain tietää että he odottavat
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Kyllä minä sain synnyttämään mennä rauhassa mieheni kanssa kahdestaan. Hänen ex perui isäviikonlopun ilman muuta. Kun olimme päässeet kotiin niin parin viikon päästä kohteliaasti kyseli että koska sisarukset voivat tulla vauvaan tutustumaan. Tämä ex on muutenkin varmaan ihan ainoa laatuaan. Oli kerran meillä hoimassa vauvaa kun ei ollut ketään muuta jota pyytää pariksi tunniksi. Ja ilolla minäkin hänen lapsistaan huolta pidän.
Tämä kaikki onnistuu kun ei olla mustasukkaisia existä eikä nyksistä.
Älä pelkää että isä muita lapsiaan unohtaa... veikkaan että kuitenkin pientä mustasukkaisuutta vielä koet vaikka et sitä itsellesi myönnäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Mutta
Että katotaan miten käy
semmosta se on olla äiti. Pentujansa puolustaa leijonan tavoin, silloinkin kun ei olis niin tarvettakaan :hug:
joo ja jos yrittää exälleen puhua poikien puolesta, puolustaa heidän oikeuksiaan niin mut leimataan heti että haluan päästä lapsistani eroon
tässähän nää pojat menee kuten ennenkin, mä olen kotona kolmen lapsen kanssa, joten se on ihan se ja sama onko täällä 1 vai 3 ne on kuitenkin mun.
Mutta perään vain lasten oikeuksia
Samalla tavallahan teen kun tappelen oman äitini kanssa, hän on sitä mieltä että exäni ei saa antaa omalle äidilleen eli lasten toiselle mummolle hoitoon näitä kahta poikaa koska meillä aikuisilla on liian paljon erimielisyyksiä ja äitini ja exanoppini inhoavat toisiaan. Äiti on myös uhannu katkaista välinsä minuun jos lapset annan exanopille hoitoon.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:samaten haukku mun lapseni petturiksi kun sai tietää että oli toisella mummilla yötä ollut
OHHOH! jos mummeista ruvetaan karsimaan, niin tollasten kommenttien heittäjä lähtis meiltä ensimmäisenä :|
kauheeta alkaa lasta syyllistämään siitä, että on nähnyt mummoaan. ei todellakaan terveen aikuisen käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se, että antaisit uudelle perheelle nyt tämän yhden viikonlopun aikaa löytää vähän rutiinia ja tottua uuteen tulokkaaseen, ei kyllä ole pois lasten oikeuksista mitenkään..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Mutta
Että katotaan miten käy
joo ja jos yrittää exälleen puhua poikien puolesta, puolustaa heidän oikeuksiaan niin mut leimataan heti että haluan päästä lapsistani eroon
tässähän nää pojat menee kuten ennenkin, mä olen kotona kolmen lapsen kanssa, joten se on ihan se ja sama onko täällä 1 vai 3 ne on kuitenkin mun.
Mutta perään vain lasten oikeuksia
Samalla tavallahan teen kun tappelen oman äitini kanssa, hän on sitä mieltä että exäni ei saa antaa omalle äidilleen eli lasten toiselle mummolle hoitoon näitä kahta poikaa koska meillä aikuisilla on liian paljon erimielisyyksiä ja äitini ja exanoppini inhoavat toisiaan. Äiti on myös uhannu katkaista välinsä minuun jos lapset annan exanopille hoitoon.
Se, että antaisit uudelle perheelle nyt tämän yhden viikonlopun aikaa löytää vähän rutiinia ja tottua uuteen tulokkaaseen, ei kyllä ole pois lasten oikeuksista mitenkään..