Miten onnistunkin aina pahottamaan mieleni palstalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun puhutaan työttömyydestä ja työttömistä?

No näin nyt taas pääsi käymään, niin että kiitos taas tuolle yhdelle ketjulle ja sen aloittajalle...

turhis aloitus on tiedän sen. ei tarvi kommentoida, on vaan taas muutenkin jo valmiiksi paha ja vaikea olla, niin toi oli sitte se viimenen tippa...

Mä suutun enää harvoin, mutta sitetn mä kanssa suutun.

Mutta niinko joku jo sanoi, kun itse tietää mikä tilanne, niin turha ottaa niin vakavasti. Muutamalla lauseella on tilannettaan vaikea puolustaa tai kertoa, ja osa palstailee silkkaa ilkeilynhaluaan, olen huomannut.....

Hei :hug: Kyllä me kaikki tiedetään mikä on Suomen työtilanne tällä hetkellä :hug: Sillonhan Suomi olis täynnä lusmuja.. Varmasti olisit töissä jos sitä olis tarjolla :hug: Älä pahota mieltäsi, aina on joku jonka on päästävä ilkeilemään toiselle, jätä omaan arvoonsa sellaset :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hempu86la:
Hei :hug: Kyllä me kaikki tiedetään mikä on Suomen työtilanne tällä hetkellä :hug: Sillonhan Suomi olis täynnä lusmuja.. Varmasti olisit töissä jos sitä olis tarjolla :hug: Älä pahota mieltäsi, aina on joku jonka on päästävä ilkeilemään toiselle, jätä omaan arvoonsa sellaset :heart:

Kiitos Hempu86la ja Aamuäree ja muutkin kannustavista sanoista. Nyt on vaan taas huono päivä kaikinpuolin niin mielikin pahottuu näköjään herkemmin kun normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihalempi:
:hug:

Onneks ite tietää mikä on totuus. Muitten avautumisista ei kannata välittää.

kyllä mä sen tiedän ettei kannattais välittää, ja varsinkaan näin nettipalstalla, mutta minkäs teet... kun elämä on taistelua ja sitten nimitellään...

*vastahalaus* teille kaikille ihanille kannustajille, nyt pitää mennä jo påis koneelta kotihommiin!

Mä en edes viitsi lukea enää noita työttömien parjaus ketjuja. Niissä on aina ihan samat jutut, ei mitään uutta tai yllättävää. Kun on lukenut yhden ketjun on lukenut ne kaikki.

Yhteistyössä