A
ap--
Vieras
Olenko tavannut vaan idiootteja miehiä vai olenko itse liian hankala? Olen nyt tavannut sekä lapsettomia että lapsellisia, mutta kaikki hyvin alkaneet tapailut tuntuu lopulta kaatuvan yhteydenpidon vähyyteen ja siihen ettei saada tapaamista sovittua. Lapsettomat ei näytä ymmärtävän, että seuraava tapaaminen todellakin voi mennä vasta sinne 2 viikon - kuukauden päähän ja lapsellisten kanssa menee yleensä vielä pidemmälle. Tapaamisten välissä viestittely sitten pikkuhiljaa vähenee ja lopulta ei enää kuulu mitään. Mä kuvittelin, että kun on lapsia, ja se on toisellakin osapuolella tiedossa, niin ymmärretään ettei sitä lapsivapaata aikaa ole kovin paljon. Ilmeisesti kuitenkin muilla noi tapaamiset onnistuu tiheämmin? Onko täysin epärealistista odottakaan, että tällaisesta satunaisesta, harvakseltaan tapaamisesta voisi seurata jotain? Meillä vielä lasten isällä ei ole mitään säännöllisiä tapaamisia joten mitään ei voi varmaksi koskaan luvata vaan aina on pientä epävarmuutta toteutuuko vai ei.