miten opettaa tyttö puskapissille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja www
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Vieras
3v ei haluu pssata ulos ja se olis kyl hyvä ku aletaan kulkemaan ilman vaippaa ulkona. puisto ei ole kodin vieresä ni ei kerkiä kotiin pissille.
sanoo että on pissahätä mut ku autan sylin kautta istumaan ni ei haluu ku on outo asento...

Miks pitäs opetella?
Sori, oon varmaan tosi ahdasmielinen, mut meillä on lapsi kyllä osannu käydä lähtiessä vessassa ja vaippaa ei jätetty ennen ku osas pidätellä(oppi kuivaks 2.5-v).
Mua ällöttää kun ihmiset pissattaa niitä lapsiaan puiston puskan reunaan ym yleisiin paikkoihin, ei me aikuisetkaan sinne voida käydä kuseskelemassa ja vaikka se oman kullanmurun pissa ei ällötä, niin kyllä mua ällöttää kun oma lapsi menee puskan reunasta vaikka jonkun kepin hakemaan ja siinä sit joku penska käy tarpeillaan.Niih.
Eri asia on joku oma kesämökki tai umpimetsä..

No joo, emmä kyllä sen enempää hyvällä kato jos joku koiraansa leikkipuiston pusikkoon kusettaa.. ja meen itseasiassa asiasta huomauttaa, koska ainakin meidän kaupungissa on puistojen laidassa sellaiset "koirankielto"-kyltit.
Ja jos ihmiset niitä lapsiaan pissittäis ojan reunaan kaukana puistosta niin mun puolesta, ei mun lapset niissä leiki. Mut lasten leikkipaikat ja niiden reunat eli puisto-alueet ym on eri asia. Sinne ei kiitos ihmisen eikä koiran pissaa!

Mitä ihmeen väliä sillä on jos johonkin tarpeeksi syrjään käy lirauttamassa.Meilläpäin ei ainakaan ole puistojen läheisyydessä edes kaupungilla vessaa, joten jos ollaan pitkällä ulkoilulla niin tottakai sitä pissitään pusikkoon.Tietysti näitte puoli tuntia ulkona olevien ei tarvikkaan pissailla pusikoihin.

Kyllä mä olen pitänyt ihan perustaitona lapsella sitä että osaa käydä puskapissalla. Aina kun ei ole vessaa vieressä niin pitää osata silti pissalla käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja loiva:
Kyllä mä olen pitänyt ihan perustaitona lapsella sitä että osaa käydä puskapissalla. Aina kun ei ole vessaa vieressä niin pitää osata silti pissalla käydä.

Mitenkäs tämä idea toimii talvella?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No aika paljon saa olla pakkasta että pissi ilmalennon aikana jäätyy.

Alkuperäinen kirjoittaja tyy:

:laugh: :laugh: :laugh: Joo ei meillä oo ulkohuussissakaan koskaan sattunu kusi kaarelle jäätyyn :laugh: :laugh:

Ainakaan pk- seudulla tollaisesta taidosta ei ole paljon apua, kun puskat vähissä puistojen ympärillä, ja voi olla kerrostalo ihan vieressä. Kyllä vessat on sitä varten, maalla kai eri juttu..

Teillä ei ilmeisesti puskapissitetä tyttöjä talvihaalarit päällä... outoa että ollaan pärjätty ihan kotona pissalla käymällä ennen pihalle menoa.

Teillä ei ilmeisesti puskapissitetä tyttöjä talvihaalarit päällä... outoa että ollaan pärjätty ihan kotona pissalla käymällä ennen pihalle menoa.

Olen kyllä pissattanut tytön talvihaalari päällä. Mikäs sen estäisi. Riisutko sää tytön kokonaan jos pitää pisasta puskaan. Ei se toimitus niin kauaa kestä että ehtis vilustumaan.

Kun lapsen totuttaa puska pissailuun, niin on meno kesällä aika villiä. Pedofiilit varmaan kannattaa isoissa kaupungeissa moista tapaa. Miettikääs, miltä näyttää, jos puiston kaikki 3 - 4 vuotiaat kävis puskassa tarpeillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä:
Kun lapsen totuttaa puska pissailuun, niin on meno kesällä aika villiä. Pedofiilit varmaan kannattaa isoissa kaupungeissa moista tapaa. Miettikääs, miltä näyttää, jos puiston kaikki 3 - 4 vuotiaat kävis puskassa tarpeillaan.

Housuunko pitäs pissiä? Jos me puistoon mennään, ollaan siellä useampi tunti. Lähellä ei ole yleisiä käymälöitä, joten puskaan pissii jos hätä tulee. Ja tarviiko sitä lapsen pyllyä kaikille pahoille sedille tai tädeille vilautella. Katsotaan kyllä aina ettei kukaan nää.

Kun lapsen totuttaa puskapissailuun voi lähteä koko päiväksi metsään retkeilemään eikä joudu juoksemaan jalat ristissä kahden tunnin päästä kotiin. Ja pitkällä automatkalla voi pissattaa lapsen kun sille tulee hätä, eikä tarvii ajella mahdollisesti kymmeniä kilometreja seuraavaan huoltiksen vessaan joka mahdollisesti on törkyisempi kuin sikala.

Ja sitten kun lapsi lähtee jollekin leirille metsään sen ei tarvii viikkoa pidättää kun ei osaa tehdä tarpeitaan muualle kuin porsliinille.

Alkuperäinen kirjoittaja ei meillä:

Housuunko pitäs pissiä? Jos me puistoon mennään, ollaan siellä useampi tunti. Lähellä ei ole yleisiä käymälöitä, joten puskaan pissii jos hätä tulee. Ja tarviiko sitä lapsen pyllyä kaikille pahoille sedille tai tädeille vilautella. Katsotaan kyllä aina ettei kukaan nää.

Hyvä jos katsotte. Pk -seudulla on kerrostalot usein puiston lähellä, ja puskat vähissä, eli en itse opeta / ole opettanut, pärjätty ollaan silti.

Meillä oli samanlainen neiti. Ei suostunu mihkään muualle menemään ku omassa kotona pöntöllä. Mut hän onkin erityislapsi. No, meillä oli aina potta mukana kesälomareissuillakin peräluukussa. Pissimiseen riitti vaikka parkkipaikka, siihen vaan potalle auton taakse. =)
Isompana näytettiin ku pikkusisko pissi silleen et nostettiin jalat kiven päälle. Kainaloista kii ja pissi sitte normaalisti. Ei kastu vaatteetkaan vaikka ei ihan onnistus tasapaino. Isompi katteli vierestä about tuhat kertaa ennenku hyväksy että näinkin voi tehdä. Enää ei pottaa kuleteta mukana, uskotteko? =)

Me asutaan maalla ja ihan sama ongelma on ettei tyttö suostu puska pissille. Siihen ei pitäs kellään olla nokan koputtamista jos omalla tontilla puskaan tai metsään pissii, mut neiti ei suostu. Helpompaahan se olis niin ei tarvis aina molempia lapsia sisään raahata kun neidille tulee pissahätä. Joten mäkin ottaisin ihan mielelläni vinkkejä vastaan millä tytön sais siihen suostuteltua!

Kyllä mä käyn itsekin puskapissillä jos ollaan esim. jossain reissun päällä eikä mailla halmeilla ole vessaa. Samoin marja- ja sienireissuilla pissin ihan suoraan luontoon jos pissihätä tulee. Ja ajatelkaa, että armeijassakin äijät mettäreissuilla käy ihan riulla paskalla! :o

Yhteistyössä