Miten oppisin viehättelemään mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ensilämmittelyä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ensilämmittelyä

Vieras
Mieheni on jo toistamiseen sanonut, että minä en osaa viehätellä häntä.

Miten, rakkaat palstalaiset, miten se tehdään? Mielelläni ottaisin nyt oppia onkeeni ja kokeilisin kikkojanne mieheeni. Haluaisin olla hyvä alkulämmittelijä =)

vaivihkaa vihlaiuja esim. ihan ohimennen vaikkapa kotitöiden lomassa otat mieheltäsi ilmakitaratyyliin "ilmasuihin" eli olet parin metrin päässä ja otat mukamas suihin kädellä työnnät ja kieli tekee kummun poskeen ;)

Tällaisia asioita kannattaa muuten ennemmin kysellä joltain miesvaltaiselta palstalta. Täällä aina joku ottaa esille jotkut perkeleen TUOKSUKYNTTILÄT tai jotkut perkeleen ruusupetaalit ikäänkuin niillä jotenkin maagisesti se heppi nousisi ylös.

Kysy siltä mieheltä mistä se tykkää ja mitä toivoo, ilman mitään estoja tai ennakkoluuloja. Jos se on normaali mies niin se kyllä taatusti kertoo.

Mä teen niin kuin tuntuu itsestään hyvältä. En siis ala esittämään jotain mitä mä en ole, vaan menen oman fiiliksen mukaan enkä ajattele miestä ;) Vähän niin kuin mä otan ja mä saan.

Kaikkein koomisinta on kuvitella tilanne jossa nainen on ensin täällä tai jossain kysynyt toisilta naisilta miten vietellä miehensä ja sitten panostaa helvetisti niihin toisten naisten neuvomiin hepeneihin ja kynttilöihin ja tiesmihin ja ladannut järjettömät ennakko-odotukset iltaan ja sitten kun se mies ei innostukaan siitä massiivisesta showsta toivotulla tavalla niin rääytään täällä seuraavana päivänä että mies ei rakasta eikä halua ja että onko sillä joku toinen.

Mies on yksinkertainen olento kiihottumisen suhteen. Kysy siltä mitä se haluaa äläkä junnaa vastaan jos se pyytää jotain mikä "ei oo sun juttu". Jos se haluaa että laitat hiukset saparoille ja otat poskeen niin sitten laitat hiukset saparoille ja otat poskeen - ilman mitään muttia ja mutkuja.

Yhteistyössä