Miten päästä avioerosta yli ja miehestä siis..? Kauanko se kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaiskkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaiskkis

Vieras
Erottiin nelisen viikkoa sitten ja mies muutti ihan lähelle lasten takia. Minua ärsyttää tunteeni...mies siis petti enkä oikeastaan kai halua häntä edes takaisin, koska en voi luottaa häneen. Mutta silti olen mustasukkainen miehestä. Nytkin hänen autonsa ei ole pihalla, huomasin sattumalta ja oli iltapäivällä käynyt suihkussa ja ajanut parran (= treffit).

Tämä on tosi kalvavaa, enkä haluaisi tällaista tuntea enää. Koska tämä helpottaa? Kauanko tällaiset tunteet kestää?

Jos noin vähän aikaa on erosta, niin ymmärrän tunteesi. Kyllä siinä voi mennä vuosi-pari, ennen kuin olet taas ihan normaali itsesi. Tsemppiä! Pääset kyllä eron yli, mutta et noin nopeasti.

Toiset sanoo että puolet siitä ajasta mitä on yhdessä oltu menee erosta toipumiseen. Tiiä sitten. Itellä meni pari vuotta ja sitten se helvetti vasta repesikin kun pääsin jaloilleni ja aloin elämään muutenkin kuin neljän seinän sisällä lasten kanssa. Ei passannut exälle siis, alkoi nähtävästi vasta siinä vaiheessa vasta ite kipuilla eroa. 1,5 v on nyt menny tässä helvetissä eikä loppua näy. Tokihan kaikki exät ei liene niin kusipäistä narsisteja kuin tää mun.

Mulla kesti edellisellä kerralla parisen viikkoa ;) siinä ajassa oli molemmilla uudet eikä kannattanut enää kytätä. Tän nykyisen eron kanssa meneekin sitten takuulla kauan... tuskaa ja eestaas soutamista. En olisi uskonut, että joudun eroamaan toisenkin kerran.

Ainakin yksi kalenterivuosi pitää riutua ympäri. Käydä kaikki ajat vuodesta läpi ilman toista. Olen oppinut. Mutta onneksi se alkaa usein helpottamaan viikko viikolta.

Varmaan siinä se pari vuotta menee korkeintaan, tuskin sentään kahdeksaa :). Toisilla pitempään, toisilla lyhyempään. Vaan oon kyllä ite sitä mieltä, ettei siihen kannata mitään uutta ottaa ennen kuin on kunnolla sinut eron ja ittensä kanssa. Joku ongelma on mun mielestä semmosilla ihmisillä, jotka ei pysty yksin olemaan vaan heti on kaivettava jostain edes joku kumppani siihen entisen tilalle. Ja sitten kohta taas uus. Ja taas uus.. ;)

Niin ja piti vielä sanoa, että vaikka siihen toipumiseen kaikenkaikkiaan se pari vuotta meniskin niin ei se toki samanlaista tuskaa ole koko aikaa, helpottaa ja muuttaa muotoaan pikkuhiljaa ja koko ajan :)

[QUOTE="jaa-a";29879937]Niin ja piti vielä sanoa, että vaikka siihen toipumiseen kaikenkaikkiaan se pari vuotta meniskin niin ei se toki samanlaista tuskaa ole koko aikaa, helpottaa ja muuttaa muotoaan pikkuhiljaa ja koko ajan :)[/QUOTE]

Kiitos kauniista ja voimaa valavista sanoistasi :)

eroilmotuksesta 5kk, ammattiapua hankin ja nyt saattaa mennä muutama päivä jo ihan mukavastikin. Semmosia tuskasia päiviä ehkä kerta viikkoon. jaksaa jaksaa ku ei muutakaan voi ..Kyll siekin henkiin jäät.

Yhteistyössä