I
iiiiiik
Vieras
Apua! Mulla kaks alle 3v ja joka päivä tuskailen niiden uhmien, karkailuiden jne kanssa. Ja SILTI mua vaivaa vauvakuume. Sanokaa ettei oo järkee!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ei siitä taida päästä eroon kuin saamalla sen vauvan :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ei siitä taida päästä eroon kuin saamalla sen vauvan :hug:
Sano nyt ees ettei mun kannata haaveilla - ihan oman mielenterveyteni takia!! Onneks mun miehellä pelaa järki (paitsi välillä seki heilahtelee)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:ei siitä taida päästä eroon kuin saamalla sen vauvan :hug:
Sano nyt ees ettei mun kannata haaveilla - ihan oman mielenterveyteni takia!! Onneks mun miehellä pelaa järki (paitsi välillä seki heilahtelee)![]()
voi kuule. en mä niin voi sanoa. mulla itelläni on 2v8kk ja 6,5kk lapset. sisko sai justiinsa vauvan :heart: ja joka kerta itelleni hoen kun menee hermot muksujen kanssa että "ei enää ikinä yhtään lasta" ja silti jouduin yksikin ilta luettelemaan ittelleni mitä huonoja puolia oli raskausajassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun vanhempi saman ikänen ku sulla. Nuorempi 1v. Kun se oli 6kk, niin olin IHAN IHAN varma ettei enää ikinä yhtää vauvaa, kiitos. Vaan miten käviVähän noloo jos meille tulee viel baby ku oon hokenu kaikille et et TOD tuu.
![]()