[QUOTE="Ääliö";27074044]Helpottavaa kuulla etten ole ainoa. Onhan se tosi ärsyttävää että ensi mokaa ja sitten sitä vatvoo, niinkuin joku sanoi, mutta voitteko oikeesti ymmärtää sitä, että yllättää käytöksellään itsensäkin täysin. Ja miettii loputtomasti miksi? Kuinka voi olla etten itseäni tuntenutkaan? Että käyttäydyin kaikkia arvojani vastaan? Se on niin äärimmäisen tuskallista... Vuosi sitten kuulin, että ystävälläni oli sivusuhde, mä järkytyin niin että meni melkein yöunet pariksi viikoksi. Mietin miten voin edes jatkaa ystävyyttäämme kun arvomaailmamme on niin erilainen ja hän oli ihan jotain muuta kuin olin luullut. Silloinkin olin varma etten ikinä, missään tilanteessa, toimisi itse niin. Että todellakin joskus oma mieli on näköjään vaan niin kiemurainen, ettei sitä järjellä eikä tunteella käsitä. Ei juma, mä vihaan niin paljon itseäni, että haluaisin vain paeta, mutta ei tätä ahdistusta karkuun pääse.[/QUOTE]
Tiedän tunteen. Helpottaa ajan mittaan, mutta se ääretön pettymys itseä kohtaan jää kyllä painamaan varmaan hautaan saakka.