Miten paljon olutta teillä juodaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Mies ostaa silloin tällöin salkun itselleen. Mä juon oikeastaan joka viikonloppu jokusen pullon lonkkua tai siideriä, en humalatarkoituksessa kuitenkaan. Viiniäkin juon silloin kun siltä tuntuu. Ja jeesustelijoiden on syytä pitää huolta vaan omista asioistaan, eikös juu??

aivan saman kun joku kysyy paljonko kuluu alkoholia, niin ne kaikki vastaa jotka juo joskus sen yhden pullon.
Ihmeellistä että sillä asialla halutaan tulla esille ja pätea kuinka vähän meillä juodaan.
Naapurissa sitten luonnollisesti juodaan enemmän;) varmaankin nämä hymistelijät kuuluvat niihin juorukerhoihin joissa päivitellään toisten tekemisiä hauskaa teidän kustannuksella!
 
kerran kuussa/kahdessa otetaan ja käydään baarissa ja silloin otetaan kunnolla. joskus harvemmin tulee yhdet sauna oluet juotua. ei tulis kuuloonkaan että mies vetäis mäyräkoiran joka viikonloppu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Mies ostaa silloin tällöin salkun itselleen. Mä juon oikeastaan joka viikonloppu jokusen pullon lonkkua tai siideriä, en humalatarkoituksessa kuitenkaan. Viiniäkin juon silloin kun siltä tuntuu. Ja jeesustelijoiden on syytä pitää huolta vaan omista asioistaan, eikös juu??

aivan saman kun joku kysyy paljonko kuluu alkoholia, niin ne kaikki vastaa jotka juo joskus sen yhden pullon.
Ihmeellistä että sillä asialla halutaan tulla esille ja pätea kuinka vähän meillä juodaan.
Naapurissa sitten luonnollisesti juodaan enemmän;) varmaankin nämä hymistelijät kuuluvat niihin juorukerhoihin joissa päivitellään toisten tekemisiä hauskaa teidän kustannuksella!

:D No meillä juodaan hädintuskin ikinä, mutta tiäks, ongelmakäyttäjät eivät vastaa tähän siksi, koska tietävät, että se on ongelma ja häpeävät sitä.

Naapurissa juodaan tasan varmaan enemmän kuin meillä, mutta ei se mun napaani kaivele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Mies ostaa silloin tällöin salkun itselleen. Mä juon oikeastaan joka viikonloppu jokusen pullon lonkkua tai siideriä, en humalatarkoituksessa kuitenkaan. Viiniäkin juon silloin kun siltä tuntuu. Ja jeesustelijoiden on syytä pitää huolta vaan omista asioistaan, eikös juu??

aivan saman kun joku kysyy paljonko kuluu alkoholia, niin ne kaikki vastaa jotka juo joskus sen yhden pullon.
Ihmeellistä että sillä asialla halutaan tulla esille ja pätea kuinka vähän meillä juodaan.
Naapurissa sitten luonnollisesti juodaan enemmän;) varmaankin nämä hymistelijät kuuluvat niihin juorukerhoihin joissa päivitellään toisten tekemisiä hauskaa teidän kustannuksella!

Anteeksi kovin, en tiennytkään että tähän saa vastata vain ne, jotka pullo tolkulla juovat kaljaa.. :whistle:
 
Ei juoda olutta ollenkaan..Mies ja minä juomme viihteellä "väkeviä":) Nytkin kaapissa on 12 tölkkiä anopin "laivatuliaisia" ja miestä ihan huvitti eilen,kun tuumasi että la-ilta,saunaa ja tölkit sen kun kaapissa nököttävät..:)
 
Minä juon olutta viikossa 1-6 pulloa, tavallisin on 3 pulloa pe iltana, 6 pulloa menee vain n.2kertaa, yhtenä iltana, vuodessa, mies ei ollenkaan, joten aika vähän..
 
Mies juo 0-4 tölkkiä viikossa, normaalisti yhden saunaoluen, siis kaksi kaljaa viikossa.

Mä en juo kaljaa, siiderii (tai muuta) menee 0-1 tölkkiin viikossa. Normaalisti toi 0. Ei nyt oikeen iske toi alkoholi, liikaa tekemistä, et kerkeis istuu ja humaltuu... :laugh: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Täällä juodaan viikonloppuisin(mies siis juo) noin 12 olutta:)
Onko liikaa?

Minusta toi olisi liikaa, pitäisin miestäni varmaan alkoholistina. Meillä juo kerran pari kuukaudessa yhden oluen. Viiniä litkii sit rentoutuakseen joskus muutaman lasin.

 

Yhteistyössä