Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Aitoa maitoa ja finlandia vodkaa. No mie oon varmaan ainoa känniläinen, veli on selvä pikkusiskon takia... Saa nähä mitä tullee koko joulusta, edellinen joulu oli eka ilman isää, tämä joulu eka ilman äitiä ja isää.
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:vettä ja maitoa on joulupöydässä, kahvin kanssa lapset saavat mehua
Vähä köyhää...
Mikä tosta köyhän tekee? selvä joulu vai??
Kai lapsillekkin voi edes jouluna vaikka limsaa tarjota mutta juottakaa te vaan sitä mehukattianne, tulee halvemmax. Lapsiparat.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Viiniä, olutta,maitoa,mehua,vettä ruuan kanssa...Seurustelun yhteydessä glögiä,lonkeroa,olutta..ehkä drinkkejäkin. Lapsille tietty limskaa.