V
vieras
Vieras
Mies juo viikonloppuisin jotain 1-4 olutta. Ite en oo juonut mitään alkoholipitoista muutamaan vuoteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Mies ostaa silloin tällöin salkun itselleen. Mä juon oikeastaan joka viikonloppu jokusen pullon lonkkua tai siideriä, en humalatarkoituksessa kuitenkaan. Viiniäkin juon silloin kun siltä tuntuu. Ja jeesustelijoiden on syytä pitää huolta vaan omista asioistaan, eikös juu??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Mies ostaa silloin tällöin salkun itselleen. Mä juon oikeastaan joka viikonloppu jokusen pullon lonkkua tai siideriä, en humalatarkoituksessa kuitenkaan. Viiniäkin juon silloin kun siltä tuntuu. Ja jeesustelijoiden on syytä pitää huolta vaan omista asioistaan, eikös juu??
aivan saman kun joku kysyy paljonko kuluu alkoholia, niin ne kaikki vastaa jotka juo joskus sen yhden pullon.
Ihmeellistä että sillä asialla halutaan tulla esille ja pätea kuinka vähän meillä juodaan.
Naapurissa sitten luonnollisesti juodaan enemmänvarmaankin nämä hymistelijät kuuluvat niihin juorukerhoihin joissa päivitellään toisten tekemisiä hauskaa teidän kustannuksella!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Mies ostaa silloin tällöin salkun itselleen. Mä juon oikeastaan joka viikonloppu jokusen pullon lonkkua tai siideriä, en humalatarkoituksessa kuitenkaan. Viiniäkin juon silloin kun siltä tuntuu. Ja jeesustelijoiden on syytä pitää huolta vaan omista asioistaan, eikös juu??
aivan saman kun joku kysyy paljonko kuluu alkoholia, niin ne kaikki vastaa jotka juo joskus sen yhden pullon.
Ihmeellistä että sillä asialla halutaan tulla esille ja pätea kuinka vähän meillä juodaan.
Naapurissa sitten luonnollisesti juodaan enemmänvarmaankin nämä hymistelijät kuuluvat niihin juorukerhoihin joissa päivitellään toisten tekemisiä hauskaa teidän kustannuksella!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Täällä juodaan viikonloppuisin(mies siis juo) noin 12 olutta
Onko liikaa?