H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BatMan:no joo tiedän tapauksen joka voivottelee et voi kun ei oo rahaa,eukolla on 13000markoissa tilillä tiiä mitä se eurois on mut AINA,kun ei ole rahaa..
ite kun tulee sanottua ettei ole rahaa niin sitä ei todellakaan ole kun muutama euro :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Tää mua mietityttää varmaan vielä pitkään. Oon kuullu sellastaki että perhe pitää itteesä vähä varaisena mutta lapsella pitää olla kahdet talvikengät. Mä oon kai ihan tyhmä ku en oo tajunnu että pitäsi olla kahdet. Onhan se tietenki hyvä jos on mut ei mun pojalla oo kyl tainnu ihan joka talvi olla kaksia kenkiä. Ja silti mä en pidä meidän perhettä ihan köyhimpänä, tosin ei me todellakaan rikkaita olla. Mut kai tää on sellanen juttu johon jokaisella on oma vastauksensa ja tyylinsä. Ja jokaiselle on eri asiat tärkeitä joihin kyllä rahaa löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Tää mua mietityttää varmaan vielä pitkään. Oon kuullu sellastaki että perhe pitää itteesä vähä varaisena mutta lapsella pitää olla kahdet talvikengät. Mä oon kai ihan tyhmä ku en oo tajunnu että pitäsi olla kahdet. Onhan se tietenki hyvä jos on mut ei mun pojalla oo kyl tainnu ihan joka talvi olla kaksia kenkiä. Ja silti mä en pidä meidän perhettä ihan köyhimpänä, tosin ei me todellakaan rikkaita olla. Mut kai tää on sellanen juttu johon jokaisella on oma vastauksensa ja tyylinsä. Ja jokaiselle on eri asiat tärkeitä joihin kyllä rahaa löytyy.
Mäkin koen olevani suunnilleen konkurssissa, kun tilillä on alle 1000 euroa ja ihan tosissaan ahdistaa, kun menee alle 500 euron. Me ollaan molemmat kylläkin huonotuloisia ja nyt oon kotihoidontuella, joten koen jatkuvasti, että ollaan konkurssissa. Ahdistaa!!!!