mä oon viime aikoina miettiny, täällä tehtyjen alotustenki takia, tota vähävaraisuutta. Ja mua mietityttää nyt että miten paljon se vähän rahaa on. Kun mun yks ystäväperhe valittaa ettei niillä ole rahaa. Ja mä olen ihan satavarma että tällä ystäväperheen rouvalla ei ole ikinä tili miinuksella. Se ei vaan voi päästää tiliä miinukselle. Ja nytkin oli ostaneet uutta kodinkonetta yli tonnilla ja silti voivottelivat ettei oo varaa ostaa paljoo joululahjoja ja myös mainitsivat kun olivat hakeneet jonku avustuskassin ja kiva kun siinä oli ollu hapankorppuja kun niitä ei raski ite ostaa.
Ja tossa kyl oli ainaki jonku verran jostain saaneet joululahjarahaa noihin kodinkoneisiin, mut silti...
Niin mä kysynki että jos te sanotte että on vähän rahaa tai ei oo varaa niin tarkottaako se sit että tili on jo miinuksella tai että ette päästä tiliä suunnilleen alle jonku tietyn summan esim jos on tilillä 200 euroo niin teil ei oo enää rahaa. Vai onko vasta sitten huono tilanne kun on laskuja ulosotossa.
Olisko tähän mielipiteitä. Ja mulla itellä on sit vähä rahaa ku alkaa tili olla miinuksella tai sit just silleen että on just ruokaan rahaa mut ei mihinkään ylimääräseen. Toivottavasti joku edes ymmärsi mitä ajan takaa. Mä oon huono tässä kirjallisessa ilmaisussa... :ashamed:
Niin mä kysynki että jos te sanotte että on vähän rahaa tai ei oo varaa niin tarkottaako se sit että tili on jo miinuksella tai että ette päästä tiliä suunnilleen alle jonku tietyn summan esim jos on tilillä 200 euroo niin teil ei oo enää rahaa. Vai onko vasta sitten huono tilanne kun on laskuja ulosotossa.
Olisko tähän mielipiteitä. Ja mulla itellä on sit vähä rahaa ku alkaa tili olla miinuksella tai sit just silleen että on just ruokaan rahaa mut ei mihinkään ylimääräseen. Toivottavasti joku edes ymmärsi mitä ajan takaa. Mä oon huono tässä kirjallisessa ilmaisussa... :ashamed: