M
"Mams"
Vieras
Saako kysyä? Mitä teillä syödään?
Itsellä ainakin loppuisi jo mielikuvitus syödä tuohon rahaan
Tuoretiskiltä pari kertaa viikossa lihat. Mun mielestä aika normaalin hyvin syödään ja vähän herkutellaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saako kysyä? Mitä teillä syödään?
Itsellä ainakin loppuisi jo mielikuvitus syödä tuohon rahaan
Meitä 4+2, ruokaan menee n 1000 e kuussa, pyritään alusta saakka tekemään itse, myös paljon kasviksia ja hedelmiä.
Meitä on kaksi aikuista ja 150-250 välillä menee. Mies syö yliopistolla joka päivä, että sekin vähentää kuluja.
Lemmikkeihin menee alle 10e kuukaudessa.
Pyykinpesuaineet, siivouspesuaineet (yleispuhdistusaineet, pöntön pesuaineet, ikkunanpesuaineet, keittiösuihkeet jne), tiskiaineet, harjat, luutut, saippuat, wc- ja talouspaperit, servietit, leivinpaperit, foliot, muovipussit, kelmut, shampoot, hoitarit, suihkugeelit, kylpyvaahdot, hammasharjat, hammastahnat, suuvedet, kosteusvoiteet, siteet, tamponit, muotovaahdot, hiuslakat, dödöt, kynsilakan poistoaineet, kasvovedet, meikinpoistoaineet... kyllä sitä vaan kertyy, vaikka meikit ja kalliimman erikoiskosmetiikan jättäisikin pois laskuista. Lisäksi itse lasken mukaan kaikki paristot, lamput yms käyttötavaran. Vasta ostin kahteen palovaroittimeet uudet paristot, maksoivat lähes 10 e kappale.
Pyykinpesuaineet, siivouspesuaineet (yleispuhdistusaineet, pöntön pesuaineet, ikkunanpesuaineet, keittiösuihkeet jne), tiskiaineet, harjat, luutut, saippuat, wc- ja talouspaperit, servietit, leivinpaperit, foliot, muovipussit, kelmut, shampoot, hoitarit, suihkugeelit, kylpyvaahdot, hammasharjat, hammastahnat, suuvedet, kosteusvoiteet, siteet, tamponit, muotovaahdot, hiuslakat, dödöt, kynsilakan poistoaineet, kasvovedet, meikinpoistoaineet... kyllä sitä vaan kertyy, vaikka meikit ja kalliimman erikoiskosmetiikan jättäisikin pois laskuista. Lisäksi itse lasken mukaan kaikki paristot, lamput yms käyttötavaran. Vasta ostin kahteen palovaroittimeet uudet paristot, maksoivat lähes 10 e kappale.