Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja halipula:Joo eli täällä otetaan yhteyttä kunnan perhepäivähoitotoimistoon ja sieltä ilomilein he ottavat innokkaita hoitajiksi, jos hyväksi katsovat. Jotain koulutustakin he järjestävät.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Anoppini on, ikinä en itse alkaisi. 3 eriallergista lasta, kaikille eri ruuat, joka päivä. Ruokiin menee enempi rahaa kun saa palkkaa, koko ajan koti tip top ja koko ajan pitää keksiä jotain, askartelua yms.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Toivottavasti sinulla on edes jonkinmoinen "alan koulutus".. Nykyään kun pph tuntuu pääsevän melkein millä koulutuksella vaan vaikka muilla aloilla koulutusta arvostetaan ja vaaditaan!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Anoppini on, ikinä en itse alkaisi. 3 eriallergista lasta, kaikille eri ruuat, joka päivä. Ruokiin menee enempi rahaa kun saa palkkaa, koko ajan koti tip top ja koko ajan pitää keksiä jotain, askartelua yms.
Sitähän se työelämä on
Alkuperäinen kirjoittaja puasu:Niin haluatko alkaa kunnaliseksi vai yksityiseksi? Kai sitä nykyään joitain kursseja joutuu ainakin käymään aikoopa sitten kunnalliseksi tai yksityiseksi. Oma äitini on yksityinen ja on tykännyt kun saa itse valita esim. minkä ikäisiä lapsia ottaa ja voi myös työaikansa päättää itse.(hänelle on aina ollut tulossa enemmän lapsia kun on pystynyt ottaan)
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Anoppini on, ikinä en itse alkaisi. 3 eriallergista lasta, kaikille eri ruuat, joka päivä. Ruokiin menee enempi rahaa kun saa palkkaa, koko ajan koti tip top ja koko ajan pitää keksiä jotain, askartelua yms.
Sitähän se työelämä on
No ei se taas vastaa samaa mitä lastenhoito esim. päiväkodissa, jossa itse olen hommissa. Siellä on muitakin hoitajia, kaikki vastuu ei ole minulla, en joudu 2-3 ruokaa tekeen per pvä pelkästään hoitolapsille, plus sitten vielä oma perhe.
Kannattaa myös miettiä, onko koti sopiva hoitolapsille, nukkumapaikat (ainakin 4:lle) astioita yms.
Ja että pystyykö sitoutuun 100% tälle alalle, koska on pienistä lapsista kyse, niin he joutuvat meneen varahoitopaikkaan aina jos hoitaja tai hoitajan lapsi on kipeitä.
Monesta ei tälle alalle ole.