Y
yonnazzz
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:Alkuperäinen kirjoittaja majlis:Luulisin, että riippuu vähän vauvasta ja vauvan luonteesta ja voinnista. Kyllähän se isä pari tuntia voi vauvan kanssa kaksistaan olla ja kyllä se vauva pumpattuakin maitoa juo. Eri asia, jos alkoholia meinasi nauttia ja imettää niin sitä en varmaankaan suosittelisi.
Voi ju*****ta, että taas tökkää kovaa toi " kyllähän se isä pari tuntia voi vauvan kanssa kaksistaan olla". Onneks mulla ainakin on niin fiksu mies ja hyvä isä, että se vois olla/pärjäis vaikka koko viikonlopun vauvan kanssa ilman ongelmia. *Huoh* Meillä vauva 4kk:ta. Ja hoito niin tasapuolista, että toi pikkunen ei rupee missään kohtaan vierastaan isäänsä tai huuda tauotta äitin perään, jos johonkin lähden.
Meillä sama. Isä on ihan yht läheinen kuin minä. Olen lähdössä kesäkuussa vkoksi matkalle ja tyttö silloin 7 kk. Jää isän kanssa viikoksi!
En näe miksi isä ei olisi yhtä hyvä kuin äiti? Ei syö enää tissiä vaan maitoa pullosta ja kiinteitä, joten ei mitään ongelmaa!!!