Miten pieni lapsi yksin isälleen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
Poika on nyt 5 kk ja isä on pitänyt häntä minuutin sylissään kun oli kuukauden ikäinen, eikä poika ole sen jälkeen isäänsä nähnyt. Nyt sitten isä haluaisi alkaa tapaamaan lastaan, joka on mielestäni tietysti hyvä ja sanoinkin vaan kun kysyi miten se tapaaminen tehdään että sovitaan vaan paikka missä tavataan kun minun täytyy kuitenkin olla siinä vielä mukana.. Ihmetteli sitten että miksi minun pitää olla siinä mukana. Mutta eihän siitä mitään tule jos en ole mukana. No juu, tulee tietysti jos poika nukkuu sen ajan mutta hereillä ollessa se olisi varmaan yhtä huutoa. Ajasta en tiedä kuinka pitkää aikaa oli ajatellut.

meillä oli lähes sama tilanne, virallinen tapaamissopimus tehtiin vastanoin 6kk:n iässä ja siihen kirjattiin tapaamiset vain joka toinen viikko 2h minun läsnäollessani.. ei puhettakaan, että olisin jättänyt yksin. nyt lapsi reilu 1v enkä vieläkään jättäisi yksin isänsä kanssa, sen verran epävarmaan touhua on vielä..

no kyllä imeväisikäinen tarvii vielä vakihoitajansa siihen rinnalle. vai onko isällä kokemusta pienistä lapsista?osaako syöttää, vaipattaa jne. ja koska on ihan vieras lapselle en yksin antaisi isätapaamiseen.

Tilanne on nyt vaan menny sellaiseksi että tuskin tulee kysymykseenkään että jomman kumman kotona.. Ei isällä ole hirveästi kokemusta, hyvin vähän noita kahta vanhempaa lastammekaan hoiti. Ja lapsi syö pelkkää rintamaitoa vielä vähän aikaan. Mutta muuten varmaan selviäisi syöttämisestä ja vaipanvaihdosta, mutta se että on ihan vieras...

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Minun puolestani kyllä voidaan mutta en usko että isä haluaa tänne tulla! Tuosta ketjusta löytyy selitys: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1075373

Vähän pitkä ketju nyt näin äkkiseltään luettavaksi.

Jos isä ei tule luoksesi siksi, ettei hän nyt vain jostakin syystä halua, niin isä saa sitten olla tulematta ja kasvaa aikuiseksi.

Yhteistyössä