V
v
Vieras
Its eolin tilanteessa jossa ventovieras koira hyökkäsi minulle ventovieraan ihmisen kimppuun. En tiedä mistä koira oli lähtöisin, ilmeisesti karannut joltain koska talutushihna oli perässä. Koira puri kävelijää ja satuin paikalle pyörällä. Pysähdyin ja yllätin piskin takaapäin, repäisin kaulapannasta voimakkaasti ja vedin pannan tiukalle. Toisella kädellä puristin koiraa kuonosta/nokasta jolloin hän päästi irti naisesta. Käärin talutushihnan tiukalle koiran kuonon ympärille ja odottelimme siinä ambulanssia ja poliisia. Onneksi paikalle sattui muita ohikulkijoita jotka hälyttivät apua ja tulivat naista auttamaan, koiran hyökkäyksen kohteeksi joutunut nainen ei itse kyennyt shokkitilassa apua soittamaan ja minulla oli täysi työ sen hullun rakin kiinni pitämisessä. Omistaja ei missään vaiheessa tullut paikalle ja käsittääkseni koira lopetettiin eläinlääkärin toimesta.
En tiedä miten olisin toiminut jos koiralla ei olisi ollut pantaa/hihnaa, olisin varmasti mennyt väliin mutta mitkä olisi ollut keinot; repulla päähän? pyörällä päälle?
Tuo hihna oli onni.
En tiedä miten olisin toiminut jos koiralla ei olisi ollut pantaa/hihnaa, olisin varmasti mennyt väliin mutta mitkä olisi ollut keinot; repulla päähän? pyörällä päälle?