Miten pitäii toimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olimme ulkona ja naapuri oli samaan aikaan. Minun poikanani joka täyttää 2 v. elokuussa oli yksin liukumäessä siellä ylätasanteella. Naapurin tyttö joka täyttää pian 4 v. alkoi kiipeämään liukumäkeä pitkin ylöpäin ja silloin meidän poika heitti alas pienen kiven joka osui tän tytön silmäkulmaan. Tuli ihan pikku jälki pienenpi kuin nuppineulan pää.

No kamala itku ja tää äiti oli ihan hikenä. Mitä pitäisi tilanteessa tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olimme ulkona ja naapuri oli samaan aikaan. Minun poikanani joka täyttää 2 v. elokuussa oli yksin liukumäessä siellä ylätasanteella. Naapurin tyttö joka täyttää pian 4 v. alkoi kiipeämään liukumäkeä pitkin ylöpäin ja silloin meidän poika heitti alas pienen kiven joka osui tän tytön silmäkulmaan. Tuli ihan pikku jälki pienenpi kuin nuppineulan pää.

Sanoin tälle tytölle ettei saa mäkeä kiivetä liukusuuntaan päin vaan ottaa tikapuut ylös. Tietysti sanoin pojalle ettei saa heittää kiviä.

huom

no voi haloo. tulit sit ihan täältä kyselee. miten sä pärjäät elämässäsi? saatko ihan maitopurkkiakaan auki ilman neuvojen kysymistä?

taitaa jollain olla huonompi päivä..:) mitä nyt yx pieni kivi.. elämä niitä itsessään heittelee kokoajan päin näköö.. lapset on lapsia..älä ressaa!!

No ensinnäkään kiviä ei saa heitellä mutta ei kyllä saa kiivetä liukumäkeä väärään suuntaankaan.Siis kun on laskettu alas niin mennään portaiden kautta ylös jne.Kyllä 4 vuotias sen varmasti tiesi mutta kun on seuraa lapset vähä pakkaa tekee kaikkee mitä ei välttämättä tekis.Ja sun poika on niin pieni että ei viä edes välttämättä muista vaikka olisi kielletty heittelemästä kiviä.

Yhteistyössä