Miten pitäisi suhtautua, ekaluokkalainen kertoi päivästään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Poika tuli kotiin ja teki läksyjään, samalla kyselin päivän kulusta, oliko ollut kivaa jne. Kertoi että eräs poika luokallaan oli kysynyt koko luokalta että kuka tykkää tästä meidän pojasta. Kuulemma kukaan ei ollut nostanut kättään ylös, ei edes tämä kysyjä vaikka poika on häntä ystävänään pitänyt.

Aika paha mieli tuli pojan puolesta, ei kuulemma halua enää mennä kouluun.

Luokallaan on ainoastaan 10 lasta ja kuvittelin että noin pienessä ryhmässä ei tulisi kiusaamista mutta väärässä olin. Toki tiedän että omani ei mikään puhdas pulmunen ole itsekään, helposti ärsyyntyy ja hermostuu.

oisko toi sit tarkoittanu noita tytöt tykkää juttuja....eihän kukaan myönnä tykkäävänsä kenestäkään, vaikka tykkääkin ja mitä enemmän tykkää , sitä vahvemmin kieltää...

No hö, mikäs siellä nyt on ollu. Oisko ollu jotain kärhämää tuon toisen pojan kanssa ja sitten hän olis keksiny tuolla tavalla kiusata teidän poikaa?
Itse varmaan koittasin jutella ja suostutella poikaa lähtemään kouluun ja kuulostella, että millä mielellä tulee seuraavana päivänä kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisko toi sit tarkoittanu noita tytöt tykkää juttuja....eihän kukaan myönnä tykkäävänsä kenestäkään, vaikka tykkääkin ja mitä enemmän tykkää , sitä vahvemmin kieltää...

Näin mä toivon että asia ois mutta pahaa pelkään...Poikaa on muutenkin syrjitty kun ei käy iltapäiväkerhossa missä suurin osa muista käy. On siis siinä suhteessa erilainen kuin muut...Minkäs me sille mahdetaan että isällään arkisin vapaat eikä poika edes halunnut iltikseen.

Tänään ite sairauslomalla niin kotona kun tuo poika koulusta tuli...

Omasta ala-aste iästä muistan että kaikkia vuoronperään syrjittiin. Itse menin eräänä aamuna kouluun ja vaikka tytöt olivat vielä eilen kavereitani niin sinä päivänä kukaan ei leikkinyt kanssani. Viikon päästä kaikki oli taas ok ja joku muu syrjinnän kohteena. Sitten oli tietty pari sellasta ikuista hylkiötä joiden kanssa ei koskaan leikitty.

Mullekin tuli ekana mieleen että onko tossa kyse tyttöjen tykkäämisestä. Ainakin toi meidän eskarilainen puhuu jo kamalasti "kuka tykkää kenestäkin", ja siinä on kyse kyllä ihan tosta. =)

Toivotaan ettei ole kiusaamisesta teillä kyse.

Yhteistyössä