miten pitäisi suhtautua ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen30nen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen30nen

Vieras
olen ns. seksisuhteessa miehen kanssa, hän minua muutaman vuoden vanhempi.
olemme viritelleet tätä juttua jo jonkin aikaa, muutaman kuukauden, seksistä olemme puhuneet paljon, toistemme toiveista, fantasioista, suosikki asennoista ja paikoista. joten tiedämme toistemme toiveista ja kokemuksista jo hyvin paljon.
sitten tuli aika jolloin päätimme kokeilla.
ekalla kerralla kaikki meni nappiin, oli kaikinpuolin hyvää.

toisella kerralla alku sujui hyvin, esileikki mahtavaa, mutta sitten kävi jotain ja miehellä ei seisonutkaan.
tottakai hän oli siitä hieman nolo, lohdutin häntä enkä mitenkään ottanut sitä pahasti.

mutta nyt myöhemmin olenkin miettinyt sitä että miten tuollainen käy miehen itsetunnolle??
ja mitä naisen pitäisi tuosta miettiä, miksi mies jännittää niin kovasti että noin käy vai mikä siihen voi olla syynä?
onko miehellä sittenkin tunteita naista kohtaan ja jännittää siksi vai mikä??

kiitos asiallisista kommenteista!!!

Kyseessä on yliviritys : olisitte puhuneet vähemmän ja tehneet enemmän, miehellä varmaan rimakauhu kun tietää mitä odotat ja ei ole varma osaako sittenkään.

tuo mieleen että voisi olla ylivirittynyttä.
pitääkin seuraavalla kerralla mennä heti asiaan.
periaatteessa hieman pittää suunnitella juttuja etukäteen mutta sitten taas ei kuitenkaan.
voi luoja...tää on ihan liian vaikeeta !! (;

Minä olen jännittäjä.Kun alkujännityksestä pääsee,sitten alkaa seksihommatkin sujua.Hetivalmiina parin rohkaisuryypyn avulla onnistuu paremmin.Tällasta on jännittäjän seksihommat.Nykyään ei tarvi jännittää.Ei ole seksiä "rasitteena".

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Minä olen jännittäjä.Kun alkujännityksestä pääsee,sitten alkaa seksihommatkin sujua.Hetivalmiina parin rohkaisuryypyn avulla onnistuu paremmin.Tällasta on jännittäjän seksihommat.Nykyään ei tarvi jännittää.Ei ole seksiä "rasitteena".

Lisäys:naisilla helppoa.Heillä on reikä mihin tunkeutua.Se on miehen velvollisuus.Naisen ei tarvitse jännittää seisooko vai ei,senkun ovat ja odottavat alkaako mitään tapahtua jalkovälissä.

Enemmän leikkimieltä mukaan. Aina ei tarvitse onnistua. Minä tykkään kun vaimo sanoo. Tämähän on ihan luttero eikä toimi ollenkaan. Sanon, että se onkin hänen tehtävä saada toimimaan. Useinmiten toimintakunto löytyy.

äijä on jo vanha.
vanhemmat äijät saa aina erektio-ongelmia. tuo on niin yleistä ei tuo mikään erikoinen tapaus. koita kestää tai etsi itsellesi nuorempi mies, miksi tyytyä vanhaan rupsahtanut typpiin kun nuorempaakin komeita adoniksia on saatavissa jos haluaa VAIN seksiä? ihmettelen!

Siis mikä siinä on "niin vaikeeta", ja miksi "pitäis" toisaalta suunnitella etukäteen juttuja ja sit toisaalta olla spontaani? Toivottavasti kommentti oli vitsi. Muuten en ymmärrä.

Miten naisen sytyttää,ei kai pensalla ja tulitikulla.Ei naista pidä vaatia seksiin jos hän ei ole sillä päällä.Sama miehelläkin.Joskus on päänsärkyä molemmin puolin.Tuohon jännittämiseen.Se saa aikaan seisokkiongelman.Minulla ainakin.Ilman jännittämistä seisoo uljaasti.Järki sekä muna.

Yhteistyössä