Miten pitkälle raskauteen uskalsit käydä uimassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv30

Vieras
Nyt rv30 ja viime maanantaina vielä paikat kiinni ja lääkäri sanoi, että saa käydä uimassa.

Kakkosesta kohdunsuu oli vähän auki jo rv36 ja mietin nyt, että mistähän sitä tietää että miten pitkään uskaltaa uida...

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Lopetin vissiin viikolla 39, vaikka olis voinu kyl ihan hyvin käydä viel näin jälkeenpäin aateltuna. Jos on kohdunsuu auki niin en ehkä sit menis.

Niin mutta kun mistä ihmeestä sen itse tietää? Nyt se ei ollut auki mutta entä neljän viikon päästä? Seuraava lääkärineuvola kuitenkin vasta rv36

Vielä oon käyny ja raskausviikkoja mullakin 30+. Lääkäriltä kysyin ja meinas, että ainakin vkolle 32, mut sit vielä pidempään, jos ei ala paikat aukeaan. Mietin kans, että mistä mä tiedän milloin paikat aukeaa?!? No, toivon kuitenkin että mahd. pitkään saa vielä kuntoilla.

Mulle sanottiin neuvolassa heti alku metreillä et ÄLÄ sit missään tapauksessa käy uimassa. Raskaana olevalla on niin suuri riski saada tulehdus yleisistä tiloista.

käy heti kun se uimahalli aukee,sillon vesi on puhdasta. ei pelkkä kloori aiheuta mitään. jos on reikä kalvoissa ei kannata uida,mutta kuka hullu nyt halliin lähtee jos lapsvettä tihkuu..

Yhteistyössä