Miten pitkät jonot on Asokämppiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sleeping
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sleeping

Vieras
Ollaan nyt päädytty sellaiseen ratkaisuun, että meidän seuraava kämppä on tuollainen asoasunto. Joskus olen kuullut, että niihin on pitkät jonot. Onko näin pääkaupunkiseudulla? Haluttais sellainen aika iso, 4-5 huonetta+keittiö yms. Kuitenkaan ei ihan vielä muutettais, vaan vasta sitten kun minäkin menen töihin, eli ehkä vuoden päästä. Kannattaako mennä jo jonoon, vai odottaa?

Ei asuta pk-seudulla, vaan keski-suomessa, aso-asunnossa, jonossa oltiin varmaan 4-5kk, kannattaa kysellä, millaiset jonot ja kyllä ehkä itse ilmoittautuisin mielummin aikasemmin kun myöhään....

Riippuu vähän miltä alueelta hakee. Aika usein aso-kotien sivuilla on vapaana just noita isompia asuntoja ei niin suosituilta alueilta. Mutta jos hakee vain kohteista, joissa vähän asuntoja ja hyvältä/suositulta alueelta niin voi joutua jonottamaan useammankin vuoden.

Niin, mietinkin tuossa myöhemmin, että jos soittaa sinne, niin ehkä he kertovat minkälaiset jonot ovat. Joskus olen käynyt katsomassa heti vapaita asoasuntoja ja ovat mielestäni tosi huonolta alueelta, eli ei kiitos! Täytyy siis tarttua huomenna puhelimeen. Kiitos vastauksista!