Miten pukeutua matkalle, kun täällä on kylmä ja kohdemaassa helle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etelän lämpöön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25153771]Jos mies vähän ajelisi kierrosta ja laittaisi penkinlämmittimet päälle, niin selviätte ilman takkeja. On teillä ne paksummat lentokonevaatteet kuitenkin päällä.[/QUOTE]
Jotain tällaista mäkin ajattelin, koska mun tietämissäni autoissa on talvisin varttissa lämpimämpää kuin meillä kotona. Toki tiedän, että joissain autoissa ei lämmitys pelaa. Joten jos auton saa lämpimäksi ja sen saa ajetttua lähelle kotiovea, niin tarvitseeko toppavaatteita edes sille automatkalle?

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25153793:
JA hanki kunnon tyhjiöpussit!
Saat paksunkin pompan litistettyä oven alta mahtuvaksi paketiksi joka sujahtaa matkalaukkuun ihan kätevästi.
Yleensä ottaen ihmiset pakkaavat nimittäin ihan liikaa tavaraa mukaansa, jätä jotain 'varmuuden vuoksi' otettua pois niin takit tyhjiöpusseissaan mahtuvat hyvin mukaan.
Mutta kannattaa sitten kuivattaa takki kohteessa, koska jos matkalla on kostea, niin ehtii viikossa homehtua.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Kun joku tossa ehdotti, et toppatakit jättäis kotiin niin sitä ei kannata tehdä.. Jos auto hajoaa talvipakkasilla niin tulee äkkiä kylmä jos ei oo toppaa päälle. Aina kun talvella lähtee autolla pidempään matkaan, kannattaa varautua siihen et voi joutua sään armoille.

• Tykkää
Reactions: as if
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25153770:
Tuossa tapauksessa mun mielestä sun miehen kannattaa ajaa teidät autolla terminaalille ja jätätte siinä talvivaatteet autoon. Mies vie auton parkkiin ja kipaisee siitä terminaalille. Vetää kesävaatteiden päälle vaikka hupparin. Ja takas tullessa sitten mies hakee auton ja antaa sen hetken aikaa lämmetä. Autot käsittääkseni lämpenee tosi nopeasti eli jo 15 minuutin päästä auto on ihan lämmin.

Näinpä varmasti kannattaa tehdä.

Kyllä tää on toisinaan huippu tää palsta! =)

Nytkin sain tosi paljon hyviä näkökulmia asiaan, jota omassa pienessä tyhmässä päässäni olen pyöritellyt tähän saakka! Kiitos kaikille vinkeistä! =)

• Tykkää
Reactions: as if

Yhteistyössä