Miten saada 5v ja 2v nukkumaan omassa huoneessa :(!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Ihan toivotonta tää...Lapsilla oma matala kerrossänky huoneessaan, iltaisin olen pienemmän viereen mennyt nukuttamaan ja sillä tavalla joskus nukkuneet koko yön omassa huoneessa, mutta viimeset kuukaudet tulleet heti puolen yön jälkeen tai jo illalla menneet meidän sänkyyn suoraan nukkumaan :( Vauva syntyy pian ja näin ei voi jatkua,vaan opittava nukkumaan huoneessaan. Ei ole auttaneet reippaustarrat sun muut...

Mä aloitin varsin aikaisin tuon, esikoinen oli 1v2kk kun muutimme isompaan asuntoon ja hän sai oman huoneen. Hän alkoi silloin nukkumaan yksin, sit syntyi kuopus. Hän nukkui meidän huoneessa 6kk ikään saakka, sit siirsin esikoisen kaveriksi. Ja niin hienosti on aina menny nukkumis hommat, kun olen opettanut että omissa huoneissa nukutaan, tai omassa huoneessa. Nyt esikoinen 4,5v ja kuopus 3v, eivät osaa tulla meidän viereen nukkumaan, eivätkä ole koskaan nukkunee meidän vieressä. Molemmilla omat huoneet ja nukkuvat nyt omissa huoneissaan. Joskus kun sairastelevat, otan ne meidän sänkyyn, tai nukun itse lasten huoneessa. :heart:

meillä on 4v nukkunu aina omassa sängyssään eikä oo kertaakaan tullu meidän sänkyyn. Siirtyi omaan honeeseen 3vuotiaana kun tuli vauva kuvioihin.meillä mies nukku ekat pari viikkoa hänen kans hänen uudes huonees ja sen jälk on poika nukkunu aina sielä ja vasta aamulla tulee pois. kokeilkaa että toinen nukkuu lasten kans jonkun pari viikkoa vaikka patjalla lattialla. ku lapset yöllä lähtee liikenteeseen ja huomaa että jompi kumpi vanhempi on sielä heidän kans niin ehkä se vaikuttais asiaan. meillä vaikutti ja tilanne on ollu pysyvä sen jälk. aina voi kokeilla, ei se ota eikä annakaan. sitä en tiedä mihin tällainen vaikutus meillä perustui, ehkä poika sai jonkun turvallisuuden tunteen ku alussa huomas et isi on hänen kans niin vaikka nyt ei enää oo niin silti pysyy huoneessaan. kokeilkaa :wave:

Yhteistyössä