?
......
Vieras
Helvetti, että menee hermot! Oon hänen kanssaan 10 viikkoa nyt kotona ja jo muutamassa päivässä oon ihan loppu. Siis tuo käytös vaan pahenee, vaikka mitä rangaistuksia käytän. Nyt se on jäähyllä, kun minun haukkuminen ei loppunut. Oon pässi, tyhmä, hölmö, paskapää ja toisinaan huutaa takas turpakiinni. Ja sit kun hänen käytös on alkanut olemaan kaupoissakin tota, että huutaa ja haukkuu mua. Ennen oli kunnioitus, nyt se on kadonnut ihan täysin!! ARGH! Tiedän, ennen jäähylle menoa pitäisi antaa se varoitus, mutta nyt palo kiinni kun huuteli putkeen kaikki sanat, mitä vain osasi! Ja just eilen asioista hälle sanoin, että niitä sanoja ei hänen suustaan enää saa kuulua. Nyt olkoot tuolla jäähyllä niin pitkään, kunnes alkaa olemaan hiljaa. Kun kuitenkin edelleenkin huutelee siellä notia samoja haukkumisia, niin ei vissiin oikein mene jakeluun MIKÄÄN! Sen oon huomannut, että aina on joku uhma menossa, mutta meillä kyllä tässä aikaisemmin oli paljon seesteisempi vaihe ja kauhistelin vain kavereiden tuskailua heidän vaikeista muksuistaan.
Niin ja kaikki tuo idioottimainen käytös alkaa siitä, kun häntä komennetaan tai ei anneta periksi jossakin asioissa, mitä hän niin kovasti haluaisi. Me ollaan ja ollaan oltukin tiukkoja, mutta ei se tunnu tepsivänkään. Mutta tässä tilanteessa tuskin lepsuilu auttaisi yhtään. Ja ennen uskottiin parista kerrasta kun sanottiin, nykyisin joka asiasta inttää vastaan, IHAN jokaisesta asiasta.
Mitä te uhmakkaille lapsosille teette, kun mikään ei mene perille??
Niin ja kaikki tuo idioottimainen käytös alkaa siitä, kun häntä komennetaan tai ei anneta periksi jossakin asioissa, mitä hän niin kovasti haluaisi. Me ollaan ja ollaan oltukin tiukkoja, mutta ei se tunnu tepsivänkään. Mutta tässä tilanteessa tuskin lepsuilu auttaisi yhtään. Ja ennen uskottiin parista kerrasta kun sanottiin, nykyisin joka asiasta inttää vastaan, IHAN jokaisesta asiasta.
Mitä te uhmakkaille lapsosille teette, kun mikään ei mene perille??