Miten saada ex-miehen viemä itsetunto takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lytätty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lytätty

Vieras
Entinen mieheni on lähes koko suhteemme ajan vaatinut minua laihduttamaan ja muillakin tavoin muuttamaan itseäni. Kun odotin yhteistä lastamme, hän ei missään vaiheessa ollut vauvavatsasta innoissaan, ennemminkin silloinkin halusi minun laihtuvan tai siis pysymään samankokoisena. Synnytyksen jälkeen nauroi, kun vatsani oli vieläkin niin iso.

Nyt minulla on uusi mies ja minulla on vaikeuksia hyväksyä itseäni tällaisena kuin olen ja luottaa siihen, että kelpaan omana itsenäni.

Miten saisin itseluottamukseni palautettua, jotta uusi suhde ei kärsisi omasta epävarmuudestani?

Ala ainakin harrastamaan liikuntaa, ei siksi että laihtuisit vaan henkisen hyvinvoinnin kannalta. Terve sielu terveessä ruumiissa. :) Osta jotain uusia meikkejä, kauniita vaatteita ja keskity hyviin puoliin itsessäsi. Hoe vaikka päivittäin mielessäsi, että "ex oli ankeuttaja, en ole ruma, sain uuden miehenkin" :D Kliseisiä, mutta toimivia vinkkejä. Äläkä arastele ammattiavun hakemista, jos tuntuu että edellisen suhteen jättämät arven ovat liian syvät!

Käyn juttelemassa ammattilaisen kanssa kuukauden välein.

Vaatteiden osto voisi olla kyllä hyvä :) Ja nyt minulla on mies, jonka kanssa alamme harrastaa liikuntaa yhdessä, kunhan hänen sairautensa paranee. Olen onnellinen, mutta todella epävarma kropastani ja se vaikuttaa jatkuvasti mielialaani uuden mieheni seurassa. Hän on onneksi kyllä todella ymmärtäväinen ja jaksaa tukea minua ja jankuttaa siitä, kuinka ihana olen :D <3

Yhteistyössä