miten saada mielipide miehestä ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
ei vaikka kuinka vääntää ja kääntää ja antaa aikaa niin ei sano juuta eikä jaata.
todella ärsyttävää, en mä halua isoa päätöstä yksin tehdä.
mut kai se on kohta pakko.

Riippuu kovin asiasta.

Yleensä painostus ei auta, eikä kyllä mikään muukaan. Yleensä sille kyllä käy vähän kaikki. Mietit miten asian haluaisit itse järjestää, ja kysy, että käykö tämä sulle. Kivointahan se olisi yhdessä keskustella, pohtia ja suunnitella, mutta - no, kaikkea ei yleensä saa samassa paketissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Jos ei muuten irtoo niin käytä naisten konsteja ;) (anna sille) :laugh: Ja sitten ota asia puheeksi.

kokeiltu on useammankin kerran.
kai se on sitten vaan tehtävä päätös itse ja miehen turha sitten enää mutista.

kun oot aikas kysellyt niin teet päätöksen itse. se vaan on pirun ärsyttävää et jälkikäteen yleensä tulee siitä sanomista vaik mies itse ei ole ottanut mitään kantaa kysyessä.

Sanot että haluat hänen mielipiteensä vaikka huomiseen iltaan mennessä ja sitten teet päätöksen . Lisäät vielä että päätöksestäsi ei saa valittaa eikä marista jos mies ei osaa mielipidettään sanoa.

Mä taidan tietää mitä sä tarkoitat. Teenkin meillä aika paljon päätöksiä:-) Onneksi sille ne yleensä kelpaakin.

Joskus juteltiin ja se kuulemma pelkää, että painostaa mut omiin päätöksiinsä jos kertoo mielipiteensä:-O Mutta toisinaan kun on mahdollista pakotan sen tekeen päätöksen tai heittäydyn toisinaan ihan avuttomaksi. Jos esim. ollaan menossa syömään, jään vaikka seisomaan jalkakäytävälle ja odottamaan, että se saa kerrottua mielipiteensä. Pakkohan sen jossain vaiheessa on, jos ei aio nälkään kuolla:D Ja sitten olen arvostelematta päätöstä, ja teen iloisesti kuten haluaa, jotta "oppii", ettei mielipiteensä kertomisesta seuraa mitään pahaa:-) Ja kyllä se nykyään jo rohkeammin kertoo mielipiteensä. Ja välillä "annan tehtäväksi" vaikka hankkia uuden pesukoneen. Onneksi ollaan sen verran samalla aaltopituudella, että uskallan luottaa, ettei mitään todella hölmöä mene tekemään. (Tosin kyllä kysyy tuollaisissa minun mielipiteeni, kun on oman mielipiteensä saanut muodostettua.)

Yhteistyössä