Miten saada mies innostumaan seksistä ovulaation aikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idioottiruikuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idioottiruikuttaja

Vieras
Aarrgg!! Melkein jokaikinen kuukausi sama ongelma ja melkein jokaisen ovulaation jälkeen jälkeen sovitaan/puhutaan, että seuraavassa kierrossa puuhastellaan ovulaation tietämiin vähintään jokatoinen päivä. Turhauttaa ja itkettää kun miestä ei huvita tai väsyttää. Nyt taas saanut 4 kertaa kieltävän vastauksen kahden päivän sisällä ja itseäni ärsyttää tällainen ruinaaminen ja jankuttaminen. Tunnen itseni niin idiootiksi kun olen jatkuvasti ruinaamassa. Kivuista päätellen ovulaatio olisi tapahtunut tänään päivällä ja seksiä on viimeksi ollut ma iltana. Myöhäistä se kait enää on mitään edes yrittää tai suunnitella kun toinen oli lähtenyt kaverinsa luokse ja on tulossa kotiin vasta illalla. Lohduttaisi kuulla kuinka kauan ennen ovulaatiota teillä on ollut seksiä ja silti on käynyt tärppi?

Miehelle en ole tarkemmin kertonut koska ovulaatio on, ettei tulisi turhaan niitä paineita mistä aina keskustelupalstoilla puhutaan. Seksistä mies tuntuu nauttivan kun siitä jaksaa innostua. Tuntuu, että olen kokeillut kaikkia mahdollisia kikkoja. Kaikkea muuta läheisyyttä on paljon muttase ei johda yhdyntään. Suoriin ehdotuksiin saan välittömästi ehdottoman kieltävän vastauksen. Alusvaatteisiin ja uuteen ilta/yöpaitaan olen tuhlannut viimekuussa 280€ ja mies toteaa niiden olevan nättejä mutta ne eivät käytöksestä päätellen herätä mitään haluja. Olen kokkaillut hänen lempiherkkujaan ja koittanut järjestellä romanttista ohjelmaa/tunnelmaa, mutta turhaan. Monena kuukautena olen ajatellut käydä ostamassa apteekista ruiskuja ja ilmoittaa "ole hyvä ja runkkaa sitten purkkiin". Mutta pokka ei ole riittänyt edellisen toteuttamiseen.

Aika lapsettomuustutkimuksiin on parin viikon kuluttua ja toivon kovasti, että siellä ottaisivat aiheen puheeksi, jos vaikka ulkopuolisen sanaa uskoisi paremmin. Itsekin on huolissaan kun lasta ei kuulu ja lähtee kanssani tutkimuksiin, mutta ei jotenkin käsitä miksi seksiä pitäisi harrastaa jos haluaa lapsia. Vaikka olen moniakertoja lukenut hänelle valittuja pätkiä netistä tai lehdistä löytyvistä artikkeleista missä aihetta käsitellään.

Neuvoja kiitos!!

Reilu 2 vuotta on yritystä takana (e-pillerit pois ja olen tikuttanut ovulaatiota), siis niin kunnollista kuin se nyt vain voi tässä tilanteessa olla. Ajattelin, että tutkimukset ja siellä keskustelu voisi jotenkin ratkaista tätä meidän ongelmaa kun on pakko puhua myös jonkun ulkopuolisen kanssa. Voi olla, että hyvinkin on jotain sellaistakin vikaa mikä on esim. lääkkeillä korjattavissa, koska kuitenkin melko monessa kierrossa seksin ajoitus on osunut edes jotenkin kohdilleen. Mutta yleensä siis menee näin mitä aloitusviestissä kuvailin.

Ei mitenkään pahalla, mutta oletko ihan varma että mieskin tahtoo lapsen? Kannattaisi varmaan keskustella aiheesta ennen tutkimuksia, vaikka olisittekin silloin kaksi vuotta sitten puhuneet..

Ainakin vakuuttaa kovasti haluavansa ja suunnittelee aina välillä miten erilaiset käytännön järjestelyt hoituvat sitten kun meillä on lapsia, mikä olisi paras päiväkoti, kommentoi uutisia mitkä koskevat esim. lasten kasvatusta miten hän tekisi vastaavassa tilanteessa jne. Olen myös kysynyt ihan suoraan asiaa ja kovasti on vakuuttanut viimeksi viimekuussa, että lapsia haluaa kun taas purin pahaa oloani seksin vähyyden suhteen. Mutta tiedä sitten josko on oikeasti ihan erimieltä. Olemme seurustelleen 10 vuotta ja sanoo kyllä mielipiteesä arkailematta enkä ainakaan aiemmin ole huomannut, että puhuisi toista ja olisi salaa toista mieltä.

Jos nyt unohtaisitte lapsen teon joksikin aikaa? Tuo kuulostaa - anteeksi vaan - tosi painostavalta ja ahdistvalta tilanteelta teille molemmille. Onko teillä mitään muuta seksiä enää kuin lapsen tekoa? Ja muutenkin, mikä parisuhteen laita, kun poistatta pakkomielteisen lapsen hankinnan siitä. Onko mitään muuta yhteistä enää?

Olen paljon miettinyt myös tätä mahdollisuutta (ettei mies lapsia halua) ja koittanut pohtia mitä ihmettä teen jos näin oikeasti on. Miehen puheet ja teot ovat niin ristiriidassa. En voisi kuvitella haluavani lapsia kenenkäänmuun kanssa, ekä siis todellakaan haluaisi erota. Mutta toisaalta olen hyvin nuoresta asti haaveillut saavani lapsia ja ikääkin löytyy sen verran, että tuntuu nyt tai ei koskaan. Tuntuu vain jotenkin tyhjältä olo kun tätä asiaa ajattelen ja en vain osaa sopeutua ajatukseen etten niitä lapsia tule koskaan saamaan. Mutta taitaa olla aika ymmärtää, ettei minua vain ole tarkoitettu äidiksi.

Mulla tuli ekana mieleen, voi olla että olen ja toivon että olen väärässä!
Mutta jos sun mies ei halua lasta, ei vaan uskalla tai pysty sitä sanomaan..: /

Musta tää vaihtoehto kumoutuu siinä, jos mies ei tiedä ovulaatioaikaa. Sillon sitä on vaikea vältelläkään jos seksiä kuitenkin on..

Ehkä mies ajattelee, ettei ala "väkisin" jos ei huvita. Ja sit sattumoisin ei oviksen aikana oo huvittanut. Tai sit ajattelee sen jotenkin väkinäisenä jos tietää oviksesta, että on pakko nyt harrastaa seksiä. Vaikka tietty jos ootte lapsettomuushoitoihinkin menossa niin luulis että miestä alkais vähän jo "väkinäisetkin" seksit kiinnostamaan.

No onnea yritykseen joka tapauksesssa.:)

[QUOTE="aloittaja";24391258]Olen paljon miettinyt myös tätä mahdollisuutta (ettei mies lapsia halua) ja koittanut pohtia mitä ihmettä teen jos näin oikeasti on. Miehen puheet ja teot ovat niin ristiriidassa. En voisi kuvitella haluavani lapsia kenenkäänmuun kanssa, ekä siis todellakaan haluaisi erota. Mutta toisaalta olen hyvin nuoresta asti haaveillut saavani lapsia ja ikääkin löytyy sen verran, että tuntuu nyt tai ei koskaan. Tuntuu vain jotenkin tyhjältä olo kun tätä asiaa ajattelen ja en vain osaa sopeutua ajatukseen etten niitä lapsia tule koskaan saamaan. Mutta taitaa olla aika ymmärtää, ettei minua vain ole tarkoitettu äidiksi.[/QUOTE]

Älä nyt ole noin mustavalkoinen. Pieni aikalisä hommaan - miehelläs on voinnut mennä maku jutusta kun siitä on tullut noin "ylitse ampuva". Ottakaa aikalisä. Unohda tikut ja ovulaatiot. Ja ole se nainen johon miehesi rakastui - älä epätoivoinen siittiön metsästäjä.

Miehes saattaa epäröidä kun sä sekoilet jo ennen lasta. Silti voi ihan oikeasti haluta sen lapsen sun kanssa, siis sen SINUN kanssa johon hän rakastui.

Onko teillä oikeasti lapsettomuutta, vai ettekö vaan ole harrastanut seksiä? Siis tyhmä kysymys, mutta eihän tosiaan raskaaksi voi tulla jos ei seksiä ole, eikä silloin kannata lapsettomuushoitoihin mennä, ehkä ennemmin koittaa sitä muumimukihommaa kotona.. :)