Miten saada vaimo tykkäämään seksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras mies

Vieras
Miten saisin vaimon tykkäämään seksistä niinkuin nuorena. Se ei enää tykkää yhtään (mä vaistoan sen) se vaan "antaa" ei ole kiva vaan panna. Ja yrityksen puutteesta se ei ole kiinni eikä kullin koosta(16cm) Ennen vaimo tykkäsi mutta 20 vuotta ollaan oltu yhdessä ja sitä ei kiinnosta, ehdottaa ja tekee vaikka mitä niin ei innosta, missä vika? Neuvoja Naiset!!

Mulla suurin syy on väsymys ja se etten osaa rentoutua vaikka lapset nukahtaakin. Kaipaisin siis ensin pitkää pitkää lämmittelyä että osaisin rentoutua ja antaa mennä.
Asiaa auttaa kans se ettei jää miljoona asiaa tekemättä ennen nukkumaan menoa.
Ja meillä on ikuinen ristiriita siitä voiko lasten hereillä ollessa touhuta. Ite en halua ja miestä ei hidasta vaikka lasten äänet kuuluu toisesta huoneesta.

Mutta se yksinkertaisin resepti on että hemmottelua, hyväilyjä jne. Mitä vain ikinä mieleen juolahtaa. Ilman vaatimuksia muusta kuin vain luvasta olla ja rentoutua. Ja pieni vihje vielä että esim yks ilta kuukauden parin välein ei näy missään, eli pitäs olla pitkäkestoisempaa..

Kovalta kuulostaa mut niin se vaan menee.

[QUOTE="vieras";23913939]Mulla suurin syy on väsymys ja se etten osaa rentoutua vaikka lapset nukahtaakin. Kaipaisin siis ensin pitkää pitkää lämmittelyä että osaisin rentoutua ja antaa mennä.
Asiaa auttaa kans se ettei jää miljoona asiaa tekemättä ennen nukkumaan menoa.
Ja meillä on ikuinen ristiriita siitä voiko lasten hereillä ollessa touhuta. Ite en halua ja miestä ei hidasta vaikka lasten äänet kuuluu toisesta huoneesta.

Mutta se yksinkertaisin resepti on että hemmottelua, hyväilyjä jne. Mitä vain ikinä mieleen juolahtaa. Ilman vaatimuksia muusta kuin vain luvasta olla ja rentoutua. Ja pieni vihje vielä että esim yks ilta kuukauden parin välein ei näy missään, eli pitäs olla pitkäkestoisempaa..

Kovalta kuulostaa mut niin se vaan menee.[/QUOTE]

Peesi. Ja tosiaan semmonen "tänään mä hemmottelin, eli ainakaan kolmeen kuukauteen ei tarvii sitä tehdä"

Ja tosiaan, rankkaa, mutta elämä on. Ikävä kyllä.

no tuolla koolla ei ole mitään väliä.. tosin olisi varmaan jos olisi TODELLA pieni.. exän kanssa seksi oli hyvää ja sain kyllä tyydytyksen, siitä hän piti huolen. Tunteet vaan katosivat vuosien myötä eikä siihen enää mikään auttanut, seksi vaan lakkasi sitten kiinnostamasta.. kävin vieraissa ja ero tuli:/ Nykyisen rakastajan kanssa seksi on taas aivan taivaallista:) en ollut edes muistanut vuosien kärvistelyn jälkeen miten ihanan nautinnollista seksi voi olla kun siihen taas osaa heittäytyä täysillä mukaan!

[QUOTE="vieras";23914267]no tuolla koolla ei ole mitään väliä.. tosin olisi varmaan jos olisi TODELLA pieni.. exän kanssa seksi oli hyvää ja sain kyllä tyydytyksen, siitä hän piti huolen. Tunteet vaan katosivat vuosien myötä eikä siihen enää mikään auttanut, seksi vaan lakkasi sitten kiinnostamasta.. kävin vieraissa ja ero tuli:/ Nykyisen rakastajan kanssa seksi on taas aivan taivaallista:) en ollut edes muistanut vuosien kärvistelyn jälkeen miten ihanan nautinnollista seksi voi olla kun siihen taas osaa heittäytyä täysillä mukaan![/QUOTE]

Sehän on ihanteellista että löytää kumppanin joka sytyttää sekä seksuaalisesti että henkisesti ja kun sellaisen löytää elämä on täydellistä.

Se on kyllä aika lyhyt..entä paksuus? Paksuus yleensä kompensoi lyhyyttä.

Lyhyt? mä olen pitänyt sitä aina vähän keskimittaista isompana? Kalun keskimitta erektiossa 13,9cm ainakin netistä luettujen tutkimusten mukaan...

pituus erektiossa: Erektiossa pituutta on mitattu 11 tutkimuksessa, joihin on osallistunut 4148 miestä. Keskipituus on 14.9 cm. Tässä amerikkalaiset pitävät kärkisijaa 15.5 cm pituudella. Jos amerikkalaisia ei oteta huomioon, keskipituus on muualla maailmassa 13.9 cm. Lyhimmät ovat Jordaniassa (11.6 cm) ja Intiassa (10.9 cm).
:-)

se on hyvän kokoinen kalu. Tuntuu vaan että liikaa puhutaan näistä liioittelukertoimella korotetuista mitoista. Ja naiset uskoo niihin.

Se koko ei ole ongelma sinun tapauksessa. Luulen että yksitoikkoisuus? Itse tykkään spontaanista menosta ja olla vähän alistettunakin. Harmittaa kun mies on liiankin hellä minulle..

[QUOTE="vieras";23916038]Ei kaikilla. Joillakin se voi olla ainoa asia mikä toimii.[/QUOTE]

Parisuhteen tila muuten urautunut 3 lasta , nuorin 4v. täyttää arjen , ei tässä kauheesti kyll ole parisuhdetta erikoisemmin ole "hoidettu" Olisi vaan kiva harrastaa välillä "oikeaa seksiä" josta myös vaimo tykkäisi .... Varmaan osasyy haluttomuuteen on kiireinen arki lasten kanssa? Mutta silti ei tunnu kivalta kun ei tunnu muna kiinnostavan... :-)

Parisuhteen tila muuten urautunut 3 lasta , nuorin 4v. täyttää arjen , ei tässä kauheesti kyll ole parisuhdetta erikoisemmin ole "hoidettu" Olisi vaan kiva harrastaa välillä "oikeaa seksiä" josta myös vaimo tykkäisi .... Varmaan osasyy haluttomuuteen on kiireinen arki lasten kanssa? Mutta silti ei tunnu kivalta kun ei tunnu muna kiinnostavan... :-)
Vastaustesi perusteella hankala sanoa oletko tyypillinen kullillaan (ja kulliaan) ajatteleva mies vai provoava nainen. Joku mulkku ja sen koko kinnostaa naista aika vähän siinä vaiheessa kun arki vie kaiken ajan ja voiman. Panosta muuhun. Laatuaikaa suhteelle, hemmottelua, tunteista kertomista, kynttiläillallisia,rentouttavaa hierontaa tai muuta hoivailua.
Mua ei ukon kanssa paneminen kiinnosta pätkääkään, mut johtuu siitä etten enää rakasta sitä hukkaakaan.

Omalta kohdaltani voin kertoa....Kun on pieniä lapsia, ja jos joutuu liki kokonaan kantamaan vastuun kodista ja lapsista, niin eihän sitä jaksa seksi kiinnostaa. Ja jos yhtälöön lisää vielä väsymyksen... Siksipä olenkin ukkoani patistellut enemmän mukaan arjen askareihin. Varsinkin iltaisin on kiva saada apua huushollin raivaamiseen, ei mene sitten kaikki voimat, into ja halu siihen. Ap, miten teillä? Autatko vaimoasi iltasiivouksissa ja -toimissa? Jos et, niin nyt olis hyvä aika aloittaa. Ja jos, niin voisitkohan auttaa vähän enemmän? Ja hellyyttä pitkin päivää, halaatteko, pussailetteko, hyväilettekö pienesti ilman taka-ajatuksia? Mulla oli jossain vaiheessa oikea inho kaikkea hyväilyä kohtaan, kun tuntui, että ukolla oli vaan seksi mielessä. Nyt osaa siis jo vaikka niskasta hyväillä ilman, että tulee fiilis "pakkoseksistä". Mulla ainakin just mielentila on tosi tärkeä. Jos tuntuu, että ukko aamusta alkaen vihjailee, aina, niin halut itellä lopahtaa. Vaikea antaa neuvoja, kun ei tiedä, miten teillä arki muuten sujuu, ja muutenkin parisuhde toimii.

Yhteistyössä