Miten saan 1-v syömään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut äiti

Vieras
Sunnuntaina alkoi vauvarokko, eilen todettiin korvatulehdus ja tän koko viikon on ollu tosi huono syömään, tänäänkin vaan pari lusikallista vispipuuroa, 2 lihapullaa ja pienen purkin rahkaherkkua.. maitoa kyllä juo n.6-7dl/vrk. Tosi kiukkuinen ollu eilisen ja tän päivän eikä mikään tunnu auttavan. Nukahti unille jo klo 18 jälk ja herännyt tänä aikana ainoastaan kerran ottaan maitoa kun taas ns. normaali iltoina on mennyt n.20 nukkumaan ja heräillyt näihin aikoihin jo pariinkin kertaan...
Mulla on tosi paha olla kun en saa lasta syömään, enkä pysty nyt itse edes nukkumaan kun oon tosi huolissani kun nyt vaan nukkuu, nukkuu, nukkuu, eikä todellakaan oo normaalia että nukkuu näin pitkää pätkää varsinkin kun simahti niin aikaisin.
Auttakaa joku jotenkin?

annahan nukkua vaan se edistää hänen paranemistaan. ja ei hän tuohon ruokamäärän nälkään kuole , maitoakin noin paljon. kyllä hän syö sitten kun on terveenä. jaksamisia.

Kiitos. On tää outoa kun melko useasti valitan kun en saa öitä nukuttua kun laps heräilee muutaman kerran vaatiin tuttia tai maitoa ja nyt kun se sit nukkuu niin minä en uskalla nukkua kun on niin outoo :X

Koita antaa vaikka sellasta mistä lapsi erityisesti tykkää. Ite annan lapsen sairastaessa sitä mikä vaan alas menee ja maistuu... Normaalisti ei vaihdeta mieleiseen, jos poika ei syystä tai toisesta haluu syödä sitä mitä on tarjolla. Koitetaan opettaa siihen, että syö sitä mitä on tarjolla.

Mites olis vaikka sellanen kauravälipala, jota myydään purkeissa? Sieltä pilttien yms joukosta löytyy. Tai hedelmäisiä paloja, hedelmiä, muuta sormiruokaa yms? Maitoo menee ihan hyvin, joten en olis kauheen huolissani... Kyllä muutamia päiviä vähälläkin pärjää. Nukkuminen tekee hyvää ja on kuiten jonkin verran syönyt... Huomenna ehkä jo paremmin. Voimia!

Yhteistyössä