Miten saan 3v tyttäreni uskomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti 23v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meille taisi kertyä puoli tusinaa vauvanukkea. Vaikka olen luullut olevani antimaterialisti ja kaikkea. Minä ne taisin vieläpä iste ostaa.
baby born, prinsessavauva alexa, pari kylpynukkea, ihana kankaisen vartalon omaava nättikasvoinen vauvanukke...
Ensin ostin tuon kankaisen vartalon omaavan vauvan kun se on niin nätti. Ei sitä kukaan toivonut. Esikoinen taisi olla 1v. Mutta sitten lapset toivoivat jotain muuta. piti saada baby born ja alexa ja anoppi taisi tuoda noita pieniä halpoja kylpyvauvoja joululahjaksi. Joka tapauksessa meillä on ainakin 6 vauvanukkea, vaikka tarkoitus on tulla vähällä toimeen. En sitten olekaan yhtä ehdoton kuin ap tai moni muu. (jos ei ole porvoosta)

siis oliko tässä vauvanukeista vai bratseista vai barbeista vai mistä kyse?

No mulla ei ole tyttöä mutta mun pojalla joka on 2v on varmaan 20 autoa ja niillä leikitään kaikilla tasapuolisesti, ja voi sitä riemua jos joku autoista on ollut vaikka päivän pari sängyn tai sohvan alla ja tulee imuroidessa esille :D.

Alkuperäinen kirjoittaja oot kusipää;23196878:
Veikkaan että olet tyypillinen nuori mamma, joka bailaa ja ostaa vatteita itelleen, mutta lapsen kohdalla säästää ja vetoaa periaatteeseen. Kulkeeko muksusi kenties vanhoissa rytkyissä kun ootte niin helvetin periaatteellisia? Sinä et ansaitse lapsia.

Olipas asiallinen viesti! Säälin SUN lapsia!

Sanoisin että typerä periaate, kun se menee jo julmuuden puolelle.

Ap:n lapsesta saattaa tulla hamstraaja tuolla tyylillä. Meillä oli lapsuudessa tosi vähän leluja ja vaatteita. Tämä on aikuisena poikinut sen että pikkuveljeni omistaa n. 100 valkoista t-paitaa ja lisäksi lukemattomia muun värisiä. Minä taas olen ostanut lapselleni 58 Barbieta. Ihan siksi kun niitä ei ikinä saanut ja sama selitys on pikkuveljellä.

Mulla ei ollut lapsena kuin yksi barbie ja yksi poni nyt mun 3-veelläni on jo varmaan 10 barbia ja vielä enemmän poneja.. samaten muita ihanuuksia, joita en itse saanut... näin voi käydä.

mä en ymmärrä mikä tässä on se ongelma? olet sanonut ettei tyttö saa uutta ja hän ei usko. Mitä sitten vaikkei usko? kyllä se sen joskus hoksaa ettei koskaan sitä toista nukkea saa. ei se lapsi saa niitä nukkeja mistään taiottua, vaikkei usko ettette niitä enää osta. :D Anteeksi, mut jotenkin typerää ja julmaa. mulla oli sata barbi nukkea enkä pilalle mennyt.

Yhteistyössä