Miten saan kakkosen pois pöntöstä? Ollut jo pari päivää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en kehtaa sanua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en kehtaa sanua

Vieras
Eikä lähde vaikkakuin monestion vetastu! :O
Pyörii vain kuin joku korkki siel vedes! Nyt on saanu viel olla kun ihan perheen kans ollaan oltu kotona, mut kyl se jotenki pitäis pois saada ennenkuin tulee vieraita!
Mut miten mä saan sen pois kun en käsin viitsis poistaa?

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
:laugh: Paa pilli suuhun ja toinen pää kakkoseen, imaisemalla aiheutat alipaineen, ja kannat sen sillä tavoin roskiin. Paska pysyy pillin nokassa, kun pidät imun päällä jatkuvasti :attn:

Hyi saakeli :x :laugh: :laugh:

Kyllä se kakka on nyt tainnu jäädä kellumaan sinne moneks päiväks vielä, jos se ei oo vuorokaudessa vielä huuhtoutunu viemäriin...
Voi vitsit :laugh: :laugh: Nauran itteni kuoliaaks... :laugh:

:laugh: Paa pilli suuhun ja toinen pää kakkoseen, imaisemalla aiheutat alipaineen, ja kannat sen sillä tavoin roskiin. Paska pysyy pillin nokassa, kun pidät imun päällä jatkuvasti :attn:

Ja ukko videoimaan ja sitte vaan viteoo tännekki päin! Tai veppikameralla koitat saaha kuvaa meille. Kiitos.

Joko lähti kakkonen pois pöntöstä?
Jos ei, niin tee näin...
Ota vessaharja ja paina kakkonen reilusti veden alle ja samalla vedät pöntön. Näin ei jää killumaan pinnalle .

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joko lähti kakkonen pois pöntöstä?
Jos ei, niin tee näin...
Ota vessaharja ja paina kakkonen reilusti veden alle ja samalla vedät pöntön. Näin ei jää killumaan pinnalle .

....tai sitten se tulee viiden minuutin päästä takaisin. Vois leuka tipahtaa kun avaisi pöntön kannen seuraavan kerran "TAAS SE ON SIELLÄ" :laugh: :ashamed:

No juu, meillä välillä samaa ongelmaa kun vessa vetää aika huonosti... en ole keksinyt mitään järkevää keinoa kun meillä mies hoitaa nuo kakkajutut (mukaanlukien kakkavaipat jos on vaan kotona)

Pakko kysyä, että harrastatko FWG tota itse useinkin? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
No juu, meillä välillä samaa ongelmaa kun vessa vetää aika huonosti... en ole keksinyt mitään järkevää keinoa kun meillä mies hoitaa nuo kakkajutut (mukaanlukien kakkavaipat jos on vaan kotona)

:o Että jos sä käyt kakkosella ja se jää pönttöön, niin huudat miehes onkimaan sen? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:

Pakko kysyä, että harrastatko FWG tota itse useinkin? :xmas:

Oispa hauska sanoa, että harrastan. Mutta todellisuudessa mulle ei ole koskaan käynyt mitään noin mielenkiintoista kakkatapahtumaa. Mä olen kai vaan semmonen peruspaskoja :/