Miten saan lisättyä hakusanoja huutis-ilmoitukseen?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hellou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hellou"

Vieras
Jätin just piiitkästä aikaa kohteen myyntiin huutiksessa mutta en löytänyt mistään kohtaa, jossa olisin voinut lisätä hakusanat kohteelleni. Eli nyt mulla on kohde myynnissä, mutta kukaan ei löydä sitä. Help, kiitokset!

Ei sinne saa erikseen hakusanoja lisättyä, ellei kirjota siihen myynti tekstiin. Ja otsikkoon selkeästi, se riittää.

Moni tekee huutiksessa sitä, että myy jotain H&M perus bodya, hakusanoja on miljoona ja tyyliin "metsola, polarn o. pyret jne.." Itse ainakin ilmoitan ihan surutta tälläisistä ilmoituksista ylläpidolle. On sääntöjen vastaista listata noita hakusanoja jotka ei liity myytävään tuotteeseen millään tapaa.

Ahaa, tämä selvä. Kestääkö sen kohteen päivittyminen myytäviin jonkin aikaa kun en tosiaan haulla sitä äsken löytänyt...? Mutta kiitos siis sinulle!

Ei sinne saa erikseen hakusanoja lisättyä, ellei kirjota siihen myynti tekstiin. Ja otsikkoon selkeästi, se riittää.

Moni tekee huutiksessa sitä, että myy jotain H&M perus bodya, hakusanoja on miljoona ja tyyliin "metsola, polarn o. pyret jne.." Itse ainakin ilmoitan ihan surutta tälläisistä ilmoituksista ylläpidolle. On sääntöjen vastaista listata noita hakusanoja jotka ei liity myytävään tuotteeseen millään tapaa.

Yhteistyössä