meillä ku ei ikinä mene päälle toi niin aattelin että jos tekisin uuden,jos sen saisin sitte päälle...
mut miten? osaisko kukaan kiltti auttaa?
mut miten? osaisko kukaan kiltti auttaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:siis meillä on mese,mutta ei se jostain syystä toimi :headwall:
niin ajattelin että jos tekisin uuden...
pitääkö mun ensin luoda sähköposti hotmailiin?
Alkuperäinen kirjoittaja haiku:moron...kuule, koitappas aktivoida toi sun IM..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:miten mä saan sen sähköpostin luotua? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja haiku:moron...kuule, koitappas aktivoida toi sun IM..![]()
nyt meni vaikeeks :ashamed: ööö,miten? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja haiku:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja haiku:moron...kuule, koitappas aktivoida toi sun IM..![]()
onko sulla työpöydällä se kuvake..se myspaceim..siitä pitää kirjautua sisään samoilla tunnuksilla.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja haiku:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja haiku:moron...kuule, koitappas aktivoida toi sun IM..![]()
onko sulla työpöydällä se kuvake..se myspaceim..siitä pitää kirjautua sisään samoilla tunnuksilla.
en mä sitä osaa käyttää...mä yritän nyt saada ihan tavallista meseä toimimaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä on ZIP code? mitä tohon pitää laittaa??