Miten saan miehen iloitsemaan kolmannesta tytöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surupusero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surupusero

Vieras
Eilen oli ultra ja lääkäri sanoi että melko selvä tyttö.... 2 tyttöä meillä jo on. tiedän että mies toivoi nyt vihdoin poikaa. eilisen illan se oli tosi hiljainen, oli vissiin pettynyt :'(

mua harmittaa nyt niin vietävästi! ja vielä joulun alla tää paska olo tuli. pari pikaista sekuntia olen jopa vihannut tätä vauvaakin

miten mä nyt saan tuon miehen tästä löytämään hyvät puolet?

on kolme tyttöä, eli siis minä sekä mun isosisko ja pikkusisko, poikia ei siis meidän perheessä ole. Isäni aina sanoikin että kyllä ne tytöt aikanaan tuovat poikia tullessaan ja niin myös kävi !

Kurjaa...ymmärrän että susta tuntuu tuolta mutta todellakin,hyvä että tiiätte nyt etukäteen.On aikaa sopeutua.

Ja tiiäks ei se sukupuolesta ole kiinni,mä oon ollut oikea poikatyttö ja isän tyttö pienenä.
Tytöt on ihania,vievät sydämen mennessään.Niin käy isällekin viimeistään kun syliin saa.

Ja salli miehes olla pettynyt,samoin itsesi.Nyt vaan orientoituu siihen että kolmas typykkä tulee ja tiiä vaikka ylläri,ylläri-poika tulisikin.Eihän se sanottu ole!!

Mie olin ihan satavarma et ootan tyttöö, ja mies ootti kanssa että tulis tyttö. Mutta ultrassa ku totesvat pojaks, niin kyllähän se mies sitte oli loppupäivän hiljaa.
Olin miekin jotenkin pettyny tai yllättyny, oisin laittan pääni pantiks et on tyttö tulossa.
Nyt ollaan kuitenkin molemmat ilosia siitä että meille tulee pikkunen pojankoltiainen.

Se on vähän sama kun ostaa uuden mustan auton, ja ku se auto tulee pihaa, se onkin punanen, eikä sitä voi vaihtaa. Värillä väliä, auto se on silti.

Alkuperäinen kirjoittaja surupusero:
Eilen oli ultra ja lääkäri sanoi että melko selvä tyttö.... 2 tyttöä meillä jo on. tiedän että mies toivoi nyt vihdoin poikaa. eilisen illan se oli tosi hiljainen, oli vissiin pettynyt :'(

mua harmittaa nyt niin vietävästi! ja vielä joulun alla tää paska olo tuli. pari pikaista sekuntia olen jopa vihannut tätä vauvaakin

Mulla on kolme tyttöä. Neljättä lasta odotellaan syntyväksi kesällä. Meille kaikki sukulaiset toivottelivat poikaa jo toisen kohdalla, mutta toisimpa kävi ja viel kolmaskin oli tyttö. Kävimme ihan 4d ultrssa etukäteen varmistamassa asian, ettei sitten synnärillä olla pettyneitä. Tavallaan totuteltiin ajatukseen etukäteen. Itsekin tunsi vihantunteita auvaa kohtaan. Ei ole helppoa, kun ihmiset vielä ilkeilee asiasta. tyyliin"Te ette sitten poikia osaa tehdäkään". On helppo aukoa päätään, jos itsellä on sekä tyttö että poika.
Rakkaus lapseen syttyi kuitenkin piakkoin ultran jälkeen. Ostin hänelle erityisiä uusia vaatteita. Kolmen tytön äitinä olen ollut todella ylpeä, koska tyttäreni ovat kaikkia sukulaispoikia etevämpiä. Meillä osataan ajaa pyörällä ilman apupyöriä, on voitettu hippohiihdoissa ja juoksukisoissa. Viime kesänä keskimmäinen tyttäreni voitti juoksukisassa kaikki samanikäiset pojat. Pojat joutuivat nielemään ylpeytensä, kun tyttö oli parempi. Ei sinänsä ole tärkeää, että lapsi on suorituksiltaan parempi kuin muut. Tarkoitan vain, että ei se sukupuoli määrittele lapsen lahjakuutta tai muutakaan.

Olet itse iloinen ihanista tyttösistäsi. Jokainen lapsi on lahja. Kyllä se iskä ihastuu siihen pikku prinsessaan viimestään kun näkee sen. Ainakin luulisin, jos on hyvä isä muillekin tytöille. Onnea tulevan vauvan johdosta!

Miksi sun tarvitsisis saada mies löytämään hyvät puolet siitä että on pettynyt OMAN lapsensa mahdolliseen sukupuoleen?
Miksi SINÄ vihaat vauvaasi, vaikka miehesi on imbesilli?
Kannattaako oikeasti tommosen miehen kanssa tehdä niitä lapsia?
Ja syyttäköön miehesi vaan itseään, jos kerta hänellä ei pusseissa ole niitä urospuolisia siittiöitä.
Tää avaus ärsytti mua harvinaisen paljon.

:xmas:

sun täytyy sanoa miehelles, että oot kuullu sellasen kaupunkilegendan, että hyvät rakastajat tekee tyttöjä :D .
Ei oo häävi ollu sit mun mies, kun neljäs poika tulossa :D :D

viikkoja on kuitenkin jo 34, että luulisin aika oikeassa olevan. kasvun takia oli tuo ylimääräinen ultra. niinhän se mies sen sukupuolen määrittää mutta se nyt taitaa just itteään siitä ruoskia kun ei saa poikaa aikaseksi. veljellään jo 2 poikaa ja mies aivan myyty. enpä taida niitä haluta nyt jouluna tavata :(

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
sun täytyy sanoa miehelles, että oot kuullu sellasen kaupunkilegendan, että hyvät rakastajat tekee tyttöjä :D .

:D :D :D Sait minun hymyilemään. Meillä on yks poika ja jos lisää tehtäis, poikia olis kaikki. Luulisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:

:D :D :D Sait minun hymyilemään. Meillä on yks poika ja jos lisää tehtäis, poikia olis kaikki. Luulisin :)

meillä jo neljä poikaa, ja molemmat ollaan toisen pojan jälkeen odotettu tyttöä. Sen asian kanssa on vaan opeteltava elämään. Tästä viidennestä odotetaankin jo valmiiksi vain poikaa... =)

viikkoja on kuitenkin jo 34, että luulisin aika oikeassa olevan. kasvun takia oli tuo ylimääräinen ultra. niinhän se mies sen sukupuolen määrittää mutta se nyt taitaa just itteään siitä ruoskia kun ei saa poikaa aikaseksi. veljellään jo 2 poikaa ja mies aivan myyty. enpä taida niitä haluta nyt jouluna tavata :(

Siis älkää nyt! Tytöt on ihan yhtä hyviä kuin pojatkin! :heart: Äläkä sinä miehesi tunteiden takia ala tulevaa lastanne "vihaamaan"...jos on kovasti odottanut kovasti poikaa, niin kyllähän sitä varmasti pettyy aluksi, kun kuulee, että tyttö sieltä onkin tulossa. Mutta se menee ihan varmasti ohi ja pian miehesi ymmärtää, ettei sillä sukupuolella ole merkitystä. Sinun kohdussasi kasvaa teidän yhteinen, rakas lapsenne! Mie väitän, että miehesi on ihan myyty, kun saa sen nyytin syliinsä muutaman viikon kuluttua. :hug:

Ja minä todella ymmärrän, mistä puhut, sillä meillä on myös kolme lasta ja kaikki samaa sukupuolta.

Mikä hemmetti siinä on, että nykymaailmassa vielä "pitää saada" poika? :o Uskomattoman tyhmää. Lapsi on lapsi, ihminen, eikä sukupuoli kerro, kuinka tulee elämässään pärjäämään.

niin ja lisään vielä että musta tuntuu että tuo miehen veli kaiken pahan alku ja juuri! niitten toinen poika nyt vajaa 2kk. miehen veli on koko ajan jankuttanu että no nythän teilleki tulee vihdoin poika ja mitä sit he isät ja serkukset tekee yhessä miestenjuttuja jne!

että tuo varmasti vaikuttaa just miehen pettymykseen :(

niin ja lisään vielä että musta tuntuu että tuo miehen veli kaiken pahan alku ja juuri! niitten toinen poika nyt vajaa 2kk. miehen veli on koko ajan jankuttanu että no nythän teilleki tulee vihdoin poika ja mitä sit he isät ja serkukset tekee yhessä miestenjuttuja jne!

että tuo varmasti vaikuttaa just miehen pettymykseen :(

No sittenhän voi vastapainoksi sanoa että ettekö tyttö osaa tehdä?:)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mikä hemmetti siinä on, että nykymaailmassa vielä "pitää saada" poika? :o Uskomattoman tyhmää. Lapsi on lapsi, ihminen, eikä sukupuoli kerro, kuinka tulee elämässään pärjäämään.

Voi kuule, tämä pätee toisinpäinkin. Meille ollaan surkuteltu sitä, kun meillä on VAAN kolme poikaa, eikä yhtään tyttöä. Koko ajan saa kuulla ympäristöstä sitä, kuinka he odottavat, että teemme vielä sen pikku prinsessan pahnan pohjimmaiseksi. Mutta siinäpä odottavat, mun miehelle on nimittäin tehty vasektomia! :D

No pitäiskös miehen kasvaa iakuiseksi ja nykyaikaiseksi ihmiseksi. Se, että antaa sukupuolen vaikuttaa omaan lapseen suhtautumiseen on kyllä jo ihan oman pään sisältä lähtevä jarru. Mitäpä sellaista voisi pojan kanssa harrastaa ja puuhata mitä ei tytön kanssa voisi tehdä? Ryhmätumputukset? Voi hyvänen aika.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No pitäiskös miehen kasvaa iakuiseksi ja nykyaikaiseksi ihmiseksi. Se, että antaa sukupuolen vaikuttaa omaan lapseen suhtautumiseen on kyllä jo ihan oman pään sisältä lähtevä jarru. Mitäpä sellaista voisi pojan kanssa harrastaa ja puuhata mitä ei tytön kanssa voisi tehdä? Ryhmätumputukset? Voi hyvänen aika.

"ryhmätumputukset" Repesin.. :D

Mä tavallaan ymmärrän pettymyksen siitä, että kolmaskin lapsi on samaa sukupuolta. Olisin itsekin varmaan pettynyt tuossa tilanteessa, hetkisen aikaa, sillä voin avoimesti myöntää että halusin perheeseemme sekä tytön että pojan. Ystävänikin oli pettynyt aikoinaan, miehensä myös, kun saivat kuulla että tuleva vauva on taas samaa sukupuolta kuin entisetkin.

Tuskin se pettymys kuitenkaan pitkään kestää, ja varmaan mieskin ruoskii itseään kaikessa hiljaisuudessa siitä, että on pettynyt, sillä eihän hän (mukamas) saisi olla pettynyt. Ei tällaisia kielteisiä ajatuksia tunnuta hyväksyvän vanhemmille.

Ystäväni ja hänen miehensä kertoivat, että ultran jälkeen molempien fiilikset oli ihan että HÖH, ja sitten alkoi kamala itseinho: miten he voivat olla pettyneitä, tärkeintähän on saada oma ihana lapsi, ja ultrassakin oli kaikki hyvin...No, heidän pettymyksensä oli parissa päivässä ohi, tämä silloinen masuvauva on jo 4 v, ja erittäin rakastettu :)

Alkuperäinen kirjoittaja detsamma:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:

Voi kuule, tämä pätee toisinpäinkin. Meille ollaan surkuteltu sitä, kun meillä on VAAN kolme poikaa, eikä yhtään tyttöä. Koko ajan saa kuulla ympäristöstä sitä, kuinka he odottavat, että teemme vielä sen pikku prinsessan pahnan pohjimmaiseksi. Mutta siinäpä odottavat, mun miehelle on nimittäin tehty vasektomia! :D

Totta tuokin. Mutta kuitenkin aina "pitää" tehdä lapsia ja sitä sukupuolta, jota ei entuudestaan ole. ;)

Yhteistyössä