mä kun taas niiin toivosin tyttöä jos nyt saisin, tosin se pieni poikakin olis ihana, mutta meillä suvussa kaikki pojat on ylivilkkaita,se on kai perityvää ja niin on tuo meidänkin poika, paljon vaativampi ku pikkusiskonsa.
sillon ku esikoista odotin niin mulle oli "itsestäänselvyys" et saan tytön koska meidän suvussa KAIKKI naiset on saanut ensimmäisenä tytön, olin ihan shokissa kun tulikin poika ja oli sukulaisetki ihmeissään =)
en ollut pettynyt mutta vähän hassua ku oltiin koko ajan luulos et se on tyttö..
Ex-Anopin suusta kuultua on että pojat on parempia..
en ymmärrä tuollasta ollenkaan

no sit ku sain toisen lapsen ni olin ihan varma et se on poika koska ekakin oli..
sit ultras sanottiin et 99% on tyttö ja olin ihan et häh, ihanaa!!!hypin viikon riemusta koska aattelin et ihanaa et on isoveli ja pikkusisko, sukulaiset ja kaikki sen aavistiki kuulemma mun mahan perusteella et tyttö tulee ja olihan se ihan erilainen masu ku pojalla..kyl siinä jotain perää on vissii, toisaalta se poika olis ollut yhtä ihana :heart: mikäs sen sulosempaa ku 2 pikkupoikaa pienellä ikäerolla

mut jos nyt saisin tytön ni olisin ilonen koska tuo kuopuskin on tyttö, jotenki vaan käytännön kannalta..ne saiyhteisen huoneen,kaikki vaatteet,vaunut ym prinsessatavarat. mut jos pakko on sanoa ap:lle mitenkää poikia väheksymättä ni mielummin 4 tyttöä ku 4poikaa :ashamed: noi pojat on vaan sen verran villimpiä et tuon yhenki kans on kyl työtä.saati et olis 4..kyllä nuo tunteet menee ajan kans ohi, ne on ihan sallittuja eikä sun pidå kantaa syyllisyyttä.
Mut kannattaa aina ajatella et jos saa 4 tervettä lasta ni se on hieno asia, sit ku se sairaus vammaisuus osuu oman lapsen kohdalle niin ei kauheesti mieti et olispa se toista sukupuolta.
Mun hyvällä ystävällä on 4 lasta 3 vanhinta on poikaa joista vanhin on tällä hetkellä sisäoppilaitokses,kolmas on kuulovammainen erittäin vilkas ja vaikea lapsi,toinen on syntynyt keskosena ja käsrsii jostain verenvuoto tms taudista mikä ei ole kovin vakava kyitenkaan en muista mikä sairaus, ja tämä kuopus on cp vammainen, kiitos lääkäreiden hoitovirheen

syntyi siis myös keskosena alle kilon painosena....joka päivä saa kiittää terveistä lapsista ja ollaa tyytyväinen siihen minkä luoja antaa, onko sil sukupuolella sit loppuviimeks mitää väliä..